1

درگیری مهناز افشار با فرزندکُشی؟؟!+عکس

سینماروزان: مهناز افشار که در ماههای اخیر بخاطر ماجرای شکایت هلال احمر از همسرش یاسین رامین و بازداشت همسرش در کانون اخبار قرار داشت این روزها کمدی «نهنگ عنبر2» را روی پرده دارد.

به گزارش سینماروزان افشار که دو فیلم «گیلدا»ی کیوان علیمحمدی-امید بنکدار، «دلم میخواد»بهمن فرمان‌آرا و همچنین فیلم توقیفی «ارادتمند نازنین بهاره تینا»ی عبدالرضا کاهانی را اکران نشده در کارنامه دارد به تازگی در فیلم «دارکوب»بهروز شعیبی ایفای نقش کرده بود.

سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور، هادی حجازی‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، عليرضا كي منش، ندا عقیقی و امین حیایی بازیگران دیگر «دارکوب» هستند و شنیده ها حکایت از آن دارند که افشار در این فیلم ایفاگر مادریست که به دلیل عوارض برآمده از اعتیاد به فرزندکشی روی می آورد و تازه بعد از رهایی از اعتیاد است که در می یابد چه فاجعه ای را با دستان خودش برای خویشتن رقم زده!

«دارکوب» به تازگی راف کاتش توسط فرامرز هوتهم آماده شده است.

این فیلم سومین فیلم سینمایی بهروز شعیبی در مقام کارگردان است که فیلمبرداری آن به مدیریت علیرضا برازنده اواخر فروردين با حضور تهیه کننده فیلم 3ارگانی «ماجرای نیمروز» در تهران به پایان رسیده بود. با پایان فیلمبرداری، فرامرز هوتهم کار تدوین آن را آغاز و پس از سپري شدن يك ماه، راف کات فیلم آماده شده است.

فیلمنامه «دارکوب» توسط حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی به نگارش درآمده است.

برخی از عوامل تولید فیلم سینمایی «دارکوب» عبارتند از: نویسنده: حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی، کارگردان: بهروز شعیبی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، صدابردار: کامران کیان ارثی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح گریم: فاطمه کمالی و زهرا کمالی، بازیگردان: علی صلاحی، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، مدیر برنامه‌ریزی: امیر سلیمانی، مدیر تدارکات: امیر اسکندری، جانشين تهيه: فياض هوشيار پارسيان، دستيار تهيه: محسن خواجه افضلي، منشی صحنه: غزل رشیدی، دستیار فیلمبردار: محمد عزت‌خواه، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، عکاس: مریم تخت‌کشیان، مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق لواسانی، مدیر تولید: کامران حجازی و تهیه‌کننده: سیدمحمود رضوی. محصول: موسسه سینمایی سیمای مهر.

د ارکوب
د ارکوب