1

درگیری لفظی بازیگر سینما با کارمند بابک زنجانی!

سینماژورنال: مطلب اجتماعی دو روز قبل حسام نواب صفوی بازیگر حقوقدان سینمای ایران درباره بابک زنجانی متهم نفتی (اینجا را بخوانید) سبب‌ساز واکنش یکی از مخاطبان صفحه اجتماعی این بازیگر شده است.

به گزارش سینماژورنال این مخاطب زن که به گفته خودش کارمند بابک زنجانی بوده خطاب به نواب صفوی نوشته است: من کارمند بابک زنجانی بودم.شما که شناختی ندارید لطفا اظهارنظر نکنید. برای آگاهی خدمتتون عرض کنم از اون موقع که شرکتهای هولدینگ تعطیل شد خیلی از پدرها شرمسار شدند. شما دستی بگیر.

نواب صفوی با انتشار تصویر کامنت این مخاطب پاسخ مبسوطی به وی داده است.

امیدوارم شاهد عدالت باشیم

این بازیگر نوشته است: اول بنده عرض كردم اميدوارم شاهد عدالت در خصوص ايشون باشيم اما عدالت هم ميتواند هم برائت باشد و هم مجازات و بديهي است كه اين امر در صلاحيت دادگاه و قاضي صادر كننده راي است.

وی ادامه داده است: اما در خصوص اظهار نظر شخصي من فقط به عنوان يك شهروند خطاب به ايشان گفته بودم اگر مدعي ثروت ٢٢ميليارد يورويي است چرا به مردم كمكي نكرد؟؟ ظاهرا ايشان دست خير داشته و من غافل بودم كامنت اين طرفدار نشان از آن دارد بسيار متهم نفتي فردي خير بوده!{آیکونهای خنده}

جا دارد از دست خیر ایشان بیشتر بدانیم

نواب صفوی خاطرنشان ساخته است: جا دارد از ايشان و بقيه دوستانشان دعوت شود تا از دست خير اين متهم نفتي بيشتر بدانيم و بقول استاد بيضايي در فيلم “وقتي همه خوابيم”، خاطره مقبولي در اذهان باقي بماند.{آیکونهای خنده}