1

درگیری عطاران با ماجراهای یک دختر فراری+عکس

سینماژورنال: حسین فرح‌بخش که تازه‌ترین فیلم خود را براساس داستانی از کامران قدکچیان و نویسندگی علی اصغری اواسط مهرماه مقابل دوربین برده بود، پس از 26 روز کار بدون وقفه، فیلمبرداری «تهران من» را در لوکیشن آبعلی به پایان رساند.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “صبا” به تازگی تدوین این فیلم توسط مستانه مهاجر به پایان رسیده و حسین ابوالصدق صداگذاری فیلم را آغاز کرده است.

طبق تصمیم‌گیری فرح‌بخش و علیخانی فیلم سینمایی «تهران من» به «آب نبات چوبی» تغییر نام داده و قرار است برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.
پیش‌بینی می‌شود فیلم سینمایی «آب نبات چوبی» یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های حاضر در جشنواره سی و چهارم باشد.

هم‌زمان با اعلام خبر تغییر نام فیلم جدید حسین فرح‌بخش، اولین تصویر «آب نبات چوبی»  منتشر ‌شد.

از مهم‌ترين نکات «آب نبات چوبی» نقش متفاوت رضا عطاران است.
عطاران در این فیلم یک نقش جدی که بسیار متفاوت با تجربه قبلی او در این گونه نقش‌هاست بازی کرده است.

دختر فراری در دل جامعه
شخصیت اصلی فیلم دختری جوان است و داستان فیلم براساس اتفاقاتی که برای این دختر بعد از فرار از خانخ و در اجتماع بیرونی رخ می‌دهد شکل می‌گیرد.

سایر شخصیت‌های فیلم که اغلبشان جوان هستند متعلق به طبقه متوسط جامه هستند.

رضا عطاران، سحر قریشی، کریم امینی، هنگامه حمیدزاده، نگار عابدی، صفا آقاجانی، شقایق فراهانی و میلاد کیمرام تیم بازیگران فیلم «آب نبات چوبی» را تشکیل داده‌اند.

عوامل فیلم سینمایی «آب نبات چوبی» عبارتند از:

تهیه‌کننده: عبدا.. عیلخانی، کارگردان: محمدحسین فرح‌بخش، نویسنده فیلمنامه: علی اصغری بر اساس داستانی از کامران قدکچیان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: کریم امینی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار صحنه: بابک اخوان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، موسیقی متن: آریا عظیمی‌نژاد، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، طراح لباس: گلناز گلشن، طراح صحنه: حجت اشتری، گروه کارگردانی: رضا چوبینه، مریم فتحی، اجرای گریم: رضا باباپور، محبوبه تات لاری، مدیر تدارکات: محمد عزت خواهی، محصول: موسسه سینمایی پویا فیلم.

فرح‌بخش پیش از این فیلم‌های سینمایی «عطش»، «خصوصی» و «مستانه» را در کارنامه کارگردانی خود ثبت کرده است.

رضا عطاران و میلاد کیمرام در نمایی از "آب نبات چوبی"
رضا عطاران و میلاد کیمرام در نمایی از “آب نبات چوبی”

فیلمنامه این فیلم  توسط من به نگارش در آمده!

در حالی که کامران قدکچیان فیلمنامه «تهران من» را به نگارش در آورده و در پروانه ساخت صادره از سوی اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی نام وی به عنوان نویسنده قید شده در لیست عوامل ارائه شده از سوی فرح‌بخش به رسانه‌ها نام علی اصغری به عنوان نویسنده فیلمنامه آمده است.

کامران قدکچیان ضمن بی‌اطلاعی از این موضوع گفت: فیلمنامه این فیلم  توسط من به نگارش در آمده و آن را به فرح‌بخش فروخته‌ام و این موضوع را از طریق قانونی پیگیری خواهم کرد.