1

درگیری بازیگر “متولد۶۵” در یک “کار کثیف”!

سینماروزان: پدرام شریفی بازیگر جوانی که این روزها از یک طرف فیلمی از محصولات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با نام “متولد65” را روی پرده دارد و از طرف دیگر فیلمی با عنوان “سیانور” که با حمایت همه جانبه ارگانهای مختلف از شهرداری تا صداوسیما روی پرده رفته است بناست در تازه ترین فیلم خسرو معصومی بازی کند.

به گزارش سینماروزان خسرو معصومی در پیش تولید فیلم “کار کثیف” که مضمونی درباره مهاجرت دارد به سر می برد و پدرام شریفی بناست نقش جوان اول این فیلم را بازی کند.

معصومی با اعلام این خبر به “فارس” گفت: در حال حاضر در پیش تولید این اثر سینمایی هستیم و به نظرم طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا یک ماه دیگر یعنی پایان آذر ماه پیش تولید فیلم‌مان به اتمام برسد.

وی ادامه داد: محل فیلمبرداری فیلم سینمایی «کار کثیف» هم در ایران و هم در کشور ترکیه خواهد بود. 45 روز فیلمبرداری‌مان در ایران به طول می‌انجامد و بعد به ترکیه خواهیم رفت که به دلیل زمان فیلمبرداری که در زمستان و هوای سرد است نمی‌توانم زمان دقیقی از فیلمبرداری در آنجا بدهم. تلاش‌مان این است که بلافاصله بعد از اتمام پیش تولید در اوایل دی‌ماه وارد مرحله فیلمبرداری شویم و بتوانیم کارمان را پیش ببریم. در میان بازیگران تنها کسی که حضورش قطعی شده است پدرام شریفی است.

کارگردان “رسم عاشق کشی” خاطرنشان ساخت: فیلم سینمایی «کار کثیف» را برای این دوره از جشنواره فیلم فجر نمی‌رسانیم و قرار است آن را در سال آینده به جشنواره برسانیم.  در این فیلم سینمایی شاهد خانواده‌ای هستیم که به صورت زمینی و ماشینی به سمت مرز بازرگان می‌روند تا وارد ترکیه شوند. تا اینکه به استانبول می‌رسند و 10 روز نیز در آنجا هستند و موضوع کلی فیلم درباره مهاجرت است.