1

درگذشت عزت‌الله انتظامی⇔هنرپیشه‌ای که هم به قالیباف ارادت داشت، هم از موسوی به نیکی یاد می‌کرد و هم با احمدی‌نژاد و رحیم‌مشایی در ستاد انتخابات حاضر می‌شد!!

سینماروزان: عزت الله انتظامی بازیگر سینما و تئاتر صبح 26 مرداد ماه در بیمارستان باهنر تهران درگذشت.

به گزارش سینماروزان انتظامی از جمله بازیگرانی بود که به خاطر درگیری با سیاست حواشی زیادی را پیرامون خود ایجاد کرد. انتظامی پیش از انتخابات88 در اظهارنظری کوتاه، حمایتی جانانه را از محمدباقر قالیباف انجام داد و او را فردی دانست که معتقد به تعالی فرهنگ و هنر در جامعه دانست!!

او البته در کنار ابراز ارادت به قالیباف، میرحسین موسوی دیگر کاندیدای انتخابات88 را گزینه‌ای شایسته برای ریاست جمهوری دانسته بود!

انتظامی اردیبهشت 92 و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به همراه محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی برای ثبت نام در وزارت کشور حاضر شد و این حضورش هیاهوی بسیاری را حولش ایجاد کرد.

در نتیجه این حواشی بود که انتظامی مجبور به برائت از این حضور شده و مدعی شود آن حضور به بهانه ثبت قانونی بنیاد انتظامی بوده است!!!

انتظامی آخرین بار تابستان96 با فیلم سالها در محاق مانده «زادبوم» روی پرده ها رفت که فیلم نتوانست توفیق چندانی در جلب مخاطب داشته باشد.

عزت‌الله انتظامی متولد 30 خرداد 1303 در تهران فارغ‌التحصیل دانشکده‌ هنرهای زیبای تهران در سال 1351 بود که برای ادامه‌ تحصیل به مدرسه‌ شبانه‌ تئاتر و سینما در هانوفر رفت و در سال 1337 به ایران بازگشت.

از فیلم‌های سینمایی این بازیگر می‌توان به «آقای هالو»، «پستچی»، «گاو»، «ستارخان»، «صادق کرده»، «حاجی واشنگتن»، «گراند سینما»، «اجاره نشینها»، «هامون»، «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «روز واقعه»، «خانه‌ای روی آب»، «دیوانه‌ از قفس پرید»، «گاو خونی»، «مینای شهر خاموش»، «آتش سبز»، «راه آبی ابریشم» و «چهل‌سالگی» اشاره کرد.