1

درخواست عجیب کارگردان “حکایت عاشقی” از مخاطبانش

سینماژورنال: “حکایت عاشقی” که از حضور بهرام رادان و شیلان رحمانی در نقشهای اصلی‌اش سود می برد، بناست از چهارشنبه پیش‌رو اکرانش آغاز شود.

به گزارش سینماژورنال در آستانه اکران این فیلم احمد رمضان‌زاده کارگردان درام عاشقانه-تاریخی”حکایت عاشقی” با نگارش دلنوشته‌ای در صفحه اینستاگرام خود درخواست غیرمتعارفی را از مخاطبان فیلم خواسته است؛ این درخواست نقد این فیلم با بی رحمی تمام است!

رمضان زاده نوشته است: اگر ابر و باد و مه و خورشيد و فلك و دست اندركاران اين پديده هاى جوى (!!!)بگذارند، با توكل بر خدا “حكايت عاشقى ” ما و رفقايي چون بهرام رادان، بهمن زرين‌پور، قطب‌الدين صادقى، شوان عطوف، نرگس امينى و شيلان رحمانى، از چهارشنبه آينده، پيش روی نگاه تيزبين مخاطبان قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داده است:” حكايت عاشقى” را ببينيد و با بي رحمى تمام نقدش كنيد…

باید منتظر اکران ماند و بعد از نگارش نقدهای بی‌رحمانه، واکنش این کارگردان را دید
به گزارش سینماژورنال اینکه کارگردانی از مخاطبان میخواهد فیلمش را با بی رحمی نقد کنند در سینمای ایران که کمتر سینماگری تاب شنیدن نقد را دارد یک درخواست کاملا خلاف جریان است.

باید منتظر ماند و دید با انتشار نقدهای تند علیه “حکایت عاشقی” باز هم رمضان زاده با همین حد از انعطاف از نقدها استقبال خواهد کرد یا نه؟

آغاز اکران از 25 آذر

اکران سراسری “حكايت عاشقي” که پیش از این دو بار به تأخیر افتاده بود  از روز چهارشنبه 25 آذرماه جاری توسط شرکت پخش جوزان فیلم در سینماهای تهران و شهرستانها آغاز می‌شود.

این فیلم که روایتی عاشقانه را در بستر یک اتفاق تراژیک بازگو می‌کند پیشتر به خاطر انتقادات غیرمنطقی یک خواننده لس‌آنجلسی حاشیه‌ساز شده بود.(اینجا را بخوانید)