1

درحالی‌که همین امروز حسن روحانی از “مضر” بودن برگزاری “جشنواره” گفت⇐مدیرعامل خانه سینما به دیدار دبیر “جشنواره” مقاومت رفت!!!

سینماروزان: افزایش دامنه شیوع کرونا در کشور سبب‌ساز تعطیلی سینماهای شهرستانها شده و رییس جمهور همین امروز به صراحت از مضر بودن برگزاری محافلی مثل جشنواره گفته است.

حسن روحانی گفت: تجمعات به طور کلی در وضعیت امروز غیرقابل قبول است. چه عزا چه عروسی، چه سمینار، چه جشنواره؛ همه اینها مضر است و حتی اگر برای کنکور هم وزارت بهداشت مشکلی داشته باشد برای آن تمهیدات بیشتری در نظر می‌گیرم!

در همین اوضاع منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما به دیدار دبیر جشنواره‌ای با نام مقاومت رفته که در همین دوران کرونازده، اصراری عجیب شکل گرفته برای برگزاری آن.

اینکه هدف اصلی از دیدار شاهسواری با دبیر جشنواره مقاومت درست در روزی که رییس جمهور برگزاری جشنواره را “مضر” دانسته، چه بوده نامعلوم است ولی ذکر سوابق کاری دبیر جشنواره مقاومت هم خالی از لطف نیست.

مهدی عظیمی میرآبادی، معاون‌ نظارت سازمان سینمایی ارشاد در دوران معاونت سینمایی جواد شمقدری بود؛ یعنی همان هنگام که خانه سینما بسته شد و کلی هم انتقاد بر سر بی‌تفاوتی مدیران سینمایی وقت ارشاد نسبت به این تعطیلی را شاهد بودیم.

در آن دوران هیچ اظهارنظری علیه تعطیلی خانه را از عظیمی میرآبادی ندیدیم و اینکه حالا میرآبادی با مدیرعامل خانه سینما دیدار می‌کند، واقعا مایه تعجب است!؟

حسن روحانی+مهدی عظیمی میرآبادی+منوچهر شاهسواری
حسن روحانی+مهدی عظیمی میرآبادی+منوچهر شاهسواری