1

دختر محجوب “روزگار جوانی” تهیه‌کننده شد+عکس

سینماژورنال: سحر صباغ‌سرشت بازیگری که سالها پیش از این و در مجموعه خاطره انگیز “روزگار جوانی” علاوه بر برنامه‌ریزی و دستیاری کارگردان، ایفای نقش دختری محجوب و خجالتی به نام “جیران” را برعهده داشت تهیه یک درام سینمایی را انجام می‌دهد.

به گزارش سینماژورنال صباغ سرشت فیلمی به نام “فصل نرگس” را تهیه می کند که کارگردان آن نگار آذربایجانی است؛ همان کارگردان درام ملتهب “آینه های روبرو”.

این فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد و گروه سازنده آن مشغول انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند و قرار است چند چهره جديد هم در این فیلم به سینمای ایران معرفی شوند.

روایتی شهری با نقشهای متعدد

صباغ سرشت درباره ویژگی های این اثر میگوید: “فصل نرگس” روايتي شهری محسوب مي شود كه با نقش های متعدد و متنوع و تکثر و تعدد لوکیشن داستاني جذاب و پركشش را  از جنوبی ترین نقطه ی شهر تا  شمالی ترین نقطه ی تهران روايت مي كند.

این تهیه کننده که پیشتر بعنوان بازیگر ، مجری طرح ، مدير توليد و دستیار کارگردان و برنامه ریز در سینمای ایران فعالیت داشته است در خصوص فیلمنامه ی «فصل نرگس» می گوید: ويژگي فیلمنامه این اثر براي من شكل روايي متفاوت آن است. فيلمنامه سه قصه تو در تو را روايت مي كند و هر قصه مستقل جذابيتهاي خود را دارد در عين حال  تاثيرات خود را روي قصه بعدي هم مي گذارد و روايتي متفاوت را شكل مي دهد كه قطعا پر مخاطب هم خواهد بود.

تغییر نام از “فصل اطلسی” به “فصل نرگس”

به گزارش سینماژورنال نگار آذربایجانی نويسنده و کارگردان “آینه های روبرو” فیلمنامه اثر جدیدش را با عنوان قبلی “فصل اطلسي” به نگارش درآورد اما چون ساخت این اثر به فصل پاییز موکول شد و گل اطلسی در تابستان می روید، عنوان را به” فصل نرگس” تغییر داد.این کارگردان درباره داستان فیلم تازه اش توضیح را داده است: “فصل نرگس” روایت آدم های معمولی ای است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خودمحوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوشی ناشی از انسانیت و  نوع دوستی را به درستی درک می کنند.

وی ادامه داده است: “فصل نرگس” در جزییات خود داستان عشق است و دوستی با همنوع، اما در تعریف کلی تر ، هویت انسان ها را به چالش می کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می کند.

روزگار جوانی
سحر صباغ سرشت در کنار نصرا.. رادش در نمایی از “روزگار جوانی”