1

داستان سریال بعدی گروه “پایتخت” لو رفت؛ ماجرای آب گرم یک روستای بدوی

سینماژورنال: در حالی که فصل چهارم سریال “پایتخت” آخرین روزهای پخش خود را می گذراند به تازگی کارگردان اثر از ایده ای که برای ساخت سریال بعدی اش دارد پرده برداشت.

به گزارش سینماژورنال این سریال “علی البدل” نام دارد که پیش از این بنا بود قبل از فصل چهارم “پایتخت” و برای نوروز 94 کار شود اما به دلایل مختلف کار به نتیجه نرسید.

سیروس مقدم در گفتگو با “هفت صبح” طرح داستانی این اثر را این طور لو داده است: “علی البدل” داستان یک روستای خیالیست که مجموعه ای از آدمها با تفکرات مختلف در آن زندگی میکنند. منبع درآمد مردم روستا آب گرمیست که خاصیت درمانی دارد اما با ورود یک آدم جدید به این آبادی همه چیز به هم میریزد.

اکثر بازیگران نیمه برهنه هستند

وی ادامه داده است: اجرای این طرح کار بسیار سختیست. پیدا کردن روستایی با ابن شرایط کار دشواری بود و اکثر بازیگران بخاطر حمام کردن، نیمه برهنه هستند و باید کار در تابستان فیلمبرداری شود.

این کارگردان درباره عدم تولید کار در سال قبل بیان داشت: قرار بود پارسال تابستان این پروژه را کار کنیم تا عید پخش شود ولی بخاطر تغییر و تحولات سازمان صداوسیما ممکن نشد.

مقدم اما از امیدواری برای تولید این سریال چنین گفته است: مدیریت جدید از ساخت این سریال استقبال کرد ولی بهمن ماه بود و عملا امکان ساخت این کار نبود.

تنابنده باز هم سرپرست نویسندگان است

به گزارش سینماژورنال “علی البدل” در صورت فراهم آمدن مقدمات تولید با گروه تولید “پایتخت” و البته محسن تنابنده به عنوان بازیگر و سرپرست نویسندگان ساخته خواهد شد.

الهام غفوری تهیه کننده کار خواهد بود و هسته اصلی بازیگران “پایتخت” یعنی احمد مهرانفر، علیرضا خمسه و ریما رامین فر نیز در این سریال حاضر خواهند بود.

مشابه “ایران برگر”؟!

جالب است مطابق آنچه مقدم درباره خط اصلی داستان لو داده است بخشهایی از کار شباهتهایی دارد به کمدی-سیاسی “ایران برگر” که نوروز امسال روی پرده بود و فروش خوبی هم داشت.

بخصوص دو نکته؛ اینکه کل داستان در یک روستا می گذرد و دوم وروی غریبه به روستاست که همه چیز را تغییر می دهد!