1

داستانک های احمد شاملو در قالب رادیو تئاتر بر روی صحنه+عکس

سینماروزان: استقبال بی نظیر مخاطبان جوان، هنرمندان گرانقدر و به ویژه عموم دانشجویان عزیز از رادیو تئاتر” شین” ما را بر آن داشت تا از هم اکنون طراحی و برنامه ریزی اجرای بعدی رادیو تئاتر را دستور کار گروه قرار دهیم.

به گزارش سینماروزان محمدرضا جمال کارگردان و طراح رادیو تئاتر” شین” که این روزها اجرای عمومی خود را در سالن استاد رکن الدین خسروی سپری می کند با بیان این مطلب افزود: رادیو تئاتر شین برگرفته از داستانک های زنده یاد احمد شاملو است که توسط متین نظری نوشته شده و به روی صحنه آمده. این اجرا که پنجمین تجربه گروه فرهنگی هنری نماد است با بازخوردهای بسیار جالب و امید بخشی مواجه شده به گونه ای که گروه اجرایی تصمیم دارد تا پس از پایان اجرای عمومی رادیو تئاتر شین طراحی و برنامه ریزی اجرای بعدی خود را نیز در قالب رادیو تئاتر انجام دهد.

به گفته جمال عواملی که در اجرای این رادیو تئاتر با وی همکاری داشته اند متشکل از: مشاور کارگردان:نرگس موسی پور، بازیگران: مهدی قادرپناه ، محمود ایزدی ، محمد امیری ، سعید زندیه ، مروارید ابراهیمی ، هدی نوری ، متین نظری ، شکوه یکتا ، محمدحسین سکوت ، محمدرضا جمال، دستیار کارگردان و برنامه ریز: زهرا عزتی، منشی صحنه : شیما غزنوی، مدیر صحنه: محمد امیری، مشاور روانشناسی : بهادر نوروزی، مدیر اجرایی: مروارید ابراهیمی،عکس:  محمدرضا روزي،مصطفي يوشي، سپيده نظري، هماهنگی : ایمان داودی ، رضا بهروز رشید،روابط عمومی و تبلیغات : داود زارعی ،روابط بین الملل : مبینا رامشینی ،تبلیغات مجازی: صادق باقری، طراح پوستر و بروشور: سيد مهدي موسوي، آهنگساز: مصطفي غريبي، نورپردازي: میرپيمان خوشنويس،صدا گذاري:منصور اصغري بوده اند.

این گزارش حاکیست رادیو تئاتر شین تا روز دهم دی ماه ساعت 20:30 با مدت زمان 50 دقیقه و بهای بلیت 15 هزار تومان در سالن استاد رکن الدین خسروی به روی صحنه است.

علاقه مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند از طریق لینک: http://www.tiwall.com/store/radioteatrshin و یا تماس با شماره تلفن : ۸۸۹۵۲۴۴۰ نسبت به رزرو و تعیین صندلی خود اقدام کنند.

رادیوتئاتر "شین"
رادیوتئاتر “شین”