1

ترس از هواداران محسن چاووشی؛ دلیل عدم اعلام رسمی نام خوانندگان “سنتوری۲″؟!

سینماژورنال: در حالی که به تازگی خبر رسیده بود داریوش مهرجویی کار ساخت قطعات قسمت دوم “سنتوری” را به دو رپر جوان به نامهای یاسر بینام و حمید فریزند سپرده است(اینجا را بخوانید) اما مهرجویی در تازه ترین گفتگویش این خبر را تکذیب کرده است.

به گزارش سینماژورنال در کنار تکذیب این خبر، مهرجویی دلیل عدم اعلام رسمی نام خوانندگان قسمت دوم را ایجاد فضای ناخوشایند از سوی طرفداران محسن چاووشی دانسته است!

به گزارش سینماژورنال مهرجویی با اشاره به اشتباه بودن خبر حضور دو رپر جوان در “سنتوری2” به “موسیقی ما” گفت: اسامی منتشر شده صددرصد اشتباه است. مشخص نیست این اسامی با چه اهدافی منتشر شده‌اند. ولی قطعاً خواننده‌های جدید این فیلم از خواننده قبلی آن بسیار متعهدتر و حرفه‌ای‌تر هستند. آدم‌هایی مهم‌تر که بسیار هم بهتر می‌خوانند و آثار زیبایی هم ساخته‌اند.

وی ادامه داد: نوای سنتور عالی و دلنشینی هم در این آثار جاری است که خود من از شنیدن‌شان لذت بردم. هنوز بنا به دلایلی قرار شده اسامی آنها را منتشر نکنیم و قطعاً پس از نهایی شدن این همکاری در آینده‌ای نه‌چندان دور اسامی این خواننده منتشر خواهد شد.

محوریت موسیقی قسمت دوم هم سنتور است

داریوش مهرجویی توضیح داد: چند چهره خوش‌نام قطعاتی را برای “سنتوری2” ساخته‌اند و اتفاقاً آثاری هم که تولید شده بسیار شنیدنی و خوب از آب در آمده. محوریت موسیقی این آثار نیز سنتور است و همه کسانی که این قطعات را شنیده‌اند، متفق‌القول اعلام کرده‌اند که این قطعات از آثار قبلی بسیار شنیدنی‌تر و بهتر شده اند.

محسن چاووشی بسیار نامرد و قدرنشناس است/من با اعتبار خودم برای او مجوز گرفتم

کارگردان “سنتوری” درباره واکنش طرفداران محسن چاوشی به حذف وی از قسمت دوم توضیح داد: هنوز هم اعتقاد دارم محسن چاوشی بسیار نامرد و قدرنشناس است و هنوز دلخوری‌ام از چاوشی برطرف نشده. من با اعتبار خودم برای او مجوز گرفتم و برایش همه‌کار کردم و در انتها آن جواب را از این خواننده گرفتم.

اگر اسم خوانندگان جدید را منتشر کنیم فضای ناخوشایندی از سوی طرفداران چاووشی در فضای مجازی به وجود می آید

این کارگردان خاطرنشان ساخت: حالا هم اگر اسامی جدید را منتشر کنیم، قطعاً فضای ناخوشایندی از سوی طرفداران و خود این خواننده{محسن چاووشی} در فضای مجازی به وجود می‌آید و به همین دلیل تصمیم دارم به وقت‌اش و به صورت رسمی از این آثار و خواننده‌ها رونمایی کنم.