1

خوشگذرانی ۴۰۰ دلاری مهران غفوریان و رفقا در لبنان+عکس

سینماژورنال: بعد از “رالی ایرانی” و “شام ایرانی” تازه ترین مجموعه مسابقه‌محور شبکه خانگی با نام «با من خوش میگذره!» در حال تولید داشت.

به گزارش سینماژورنال به تازگی فاز اول این مجموعه در لبنان فیلمبرداری شد  و گروه تولید به ایران بازگشتند.

اميرحسين صديق،خواننده پاپ حسام لرنژاد و مهران غفوریان در مجموعه «با من خوش ميگذره!» به رقابت پرداخته اند.

این سه هنرمند در سفری ماجراجویانه ، توریستی و سرشار از شوخی، هیجان و آگاهی در لبنان رقابت کردند. در جریان این سفر، در هر قسمت هم بینندگان از رقابت آنان لذت می برند و هم با ظرفیت های گردشگری و دیدنی های بکر و چشم نواز کشورهای مختلف جهان آشنا می شوند.

ضمن اینکه طی این سفر تلاش می شود گوشه ای از فرهنگ و هنر تعدادی از کشورهای زیبای دنیا نیز در راستای معرفی مفاهیم انسانی همچون مهمان نوازی،دوستی و … به تصویر کشیده شود.

امتداد سفر به شهرهای ایران

این سفرها در قسمتهای آینده تا شهرهای زیبای ایران نیز امتداد می یابند. غفوریان، صديق و لرنژاد به عنوان نخستین گروه از سری اول مجموعه مذکور در بیروت لبنان به رقابت پرداختند که ضبط تصاویر آن اخیرا به پایان رسید و مراحل تدوین و صداگذاری در تهران انجام می شود.

بازيگران شناخته شده لبناني از جمله مجدي مشموشي،نعمي بدوي و ماريتارز معلوف نیز در کنار هنرمندان ایرانی در این سری حضور دارند.

قرار است پس از ماه رمضان این مجموعه در شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی توزیع شود. کره جنوبی،روسیه و مالزی سه کشوری هستند که سری بعدی مجموعه در یکی از آنها جلوی دوربین خواهد رفت که بزودی یکی از این سه مقصد قطعی خواهد شد.

هنرمندان حاضر در سری دوم مجموعه نیز بزودی انتخاب و معرفی خواهند شد.

با من خوش میگذره
با من خوش میگذره

در هر قسمت یک نفر باید اسباب خوشگذرانی بقیه را فراهم کند
هربرنامه شامل سه قسمت است و در هر بخش سه شرکت کننده حضور دارند. در هر قسمت یک نفر از سه شرکت کننده به عنوان میزبان و راهنمای گردشگری گروه شرکت کننده،تلاش می کند هنرمندانه برای یک روز مفرح و شاد برای گروه برنامه ریزی کرده و جزییات آن را اجرا کند.هر لیدر به قید قرعه یک مشاور از محل در اختیار خواهد داشت.

لیدر یک روز کامل از صبح تا شب فرصت دارد و هزینه تخصیص یافته برای یک روز چهارصد دلار است. لیدر با این بودجه باید مقصدهای گردشگری برای معرفی شهر یا کشور میزبان را تعیین کند و نیز پذیرایی مناسب را انجام دهد. او همچنین باید نحوه حمل ونقل یا نوع وسیله نقلیه را انتخاب و برنامه های مورد نظر را به بهترین نحو اجرا کند؛به گونه ای که بتواند رضایت سایر اعضای گروه را در گذراندن یک روزمفرح،شاد و توام با اطلاعات معرفی شهر یا کشور میزبان جلب کند. در پایان روز اعضای گروه از جمله خود لیدر به او نمره می دهند.

لیدر می تواند تا سه بار از راهنمایی مشاور استفاده کند و به ازای گرفتن مشاوره بیش از سه نوبت،میزانی از امتیاز خود را از دست می دهد. دو مهمان در هر برنامه به ازای هر یک از ملاک ها 10 امتیاز وجمعا 40 امتیازبه لیدر می دهند.در ضمن لیدرهم می تواند 20 امتیاز به خود بدهد.
این مجموعه با حمايت مركز بين المللي توسعه خواهر شهرهاي ايران ساخته میشود و با پایان تولید از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.ضمنا کپی رایت این مجموعه به ثبت بین المللی رسیده است و مشابه هیچ مجموعه یا برنامه ای نیست.

با من خوش میگذره
با من خوش میگذره

عوامل مجموعه “با من خوش ميگذره!” از این قرارند:

تهیه کننده و کارگردان:مرتضی آتش زمزم، مشاور پروژه: رضا شاكري، مدير توليد:مجتبي آتش زمزم،مديرتصويربرداري:مرتضي خان محمد،تصويربردار هوايي:مسعود اردلاني،صدابردار:حسين قورچيان،تدوين:كاووس آقايي،مدير توليد:لبنان مجدي مشموشي، هماهنگي توليد لبنان:كاظم عزيزي،دستيار تهيه كننده:ابوالفضل آتش زمزم،گرافيست:مهدي وجداني،عكاس:محمد حسين  وجداني و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

با من خوش میگذره
با من خوش میگذره