1

خوشحالی مدیران سیما از آگهی‌هایی که به واسطه ایرج طهماسب و مهران مدیری به رسانه ملی سرازیر شده

سینماژورنال: در آغاز هفته دوم نوروز و در حالی که دو روزی است دو مجموعه “کلاه قرمزی” و “در حاشیه” روی آنتن رفته اند استفاده آگهی دهندگان از باکسهای تبلیغاتی این دو برنامه چشمگیر است.

به گزارش سینماژورنال نه فقط پیش از شروع این دو مجموعه، حجم نسبتا قابل ملاحظه ای تیزرهای تبلیغاتی روی آنتن می رود که برای باکس میانی این دو مجموعه هم واحد بازرگانی صداوسیما سنگ تمام گذاشته است.

در باکس میانی تبلیغات “در حاشیه” و “کلاه قرمزی” همه جوره تبلیغاتی روی آنتن می رود و علاوه بر آن به هنگام پخش این دو مجموعه نیز مقادیری آگهی تبلیغاتی به صورت زیرنویس نشان داده می شود.

شنیده شده در همین دو روز ابتدایی نمایش علاوه بر سفارش دهندگان قبلی، تعدادی از شرکتهای بزرگ تولید محصولات غذایی نیز طی تماسهایی با مدیران بازرگانی سیما، تقاضای پخش آگهی محصولات خود را مطرح نموده اند که به علت محدودیت باکس میانی این دو برنامه، پاسخ  مثبتی به آنها داده نشده!

به گزارش سینماژورنال با این حال این تقاضاها مدیران سیما و بخصوص معاونت این رسانه که سعی کرد همه جوره پای سریال مهران مدیری بایستد را به شدت راضی و خرسند ساخته است.

پیامی که از این ماجرا گرفته می شود چیست؟

اینکه رسانه ملی می کوشد به لطف استفاده از چهره هایی خوشنام در فیلد کاری خویش به جلب آگهی بپردازد خیلی خوب است و البته ایرادی هم بر آن وارد نیست.

به گزارش سینماژورنال همین که فقط دو تیم کاری یعنی مهران مدیری و ایرج طهماسب-حمید جبلی آن قدر توانایی دارند که می توانند برای رسانه ای که امکانات در اختیارشان می گذارد پولسازی کنند یک پیام را هم برای مسئولان رسانه ملی دارد و آن هم اینکه اگر آنها به جای قمار کردن بر روی مجموعه سازانی که طی سالهای اخیر عدم توانایی شان در جلب مخاطب آشکار شده به سراغ آدمهایی بروند که پتانسیل بالایی برای جلب مخاطب دارند به این طریق لااقل بخشی از مشکلات مالی رسانه ملی هم مرتفع خواهد شد.