1

خواننده‌ای که شکست سختی در سینما خورد⇐تلویزیون ابزار موسیقی را نمی‌تواند نشان دهد اما ابزار اعتیاد را به خوبی نمایش می‌دهد

سینماژورنال: حميد عسکري خواننده پاپی که حضورش به عنوان بازیگر در فیلم “دو دوست” شکست سختی در گیشه خورد به تازگی نسبت به حضور برخی جوانان به عنوان خواننده در رسانه ملي اعتراض کرد.

به گزارش سینماژورنال مهمان سه شنبه 21 ارديبهشت ماه برنامه «چارگوش» آپارات حميد عسکری خواننده سرشناس پاپ بود که آلبوم «ديوانه وار» او يکي از پرفروش‌ترين آلبوم‌هاي هفته اخير بوده است.

در اين برنامه حميد عسکري به صحبت‌هايي پرداخت که براي اولين بار از سوي اين خواننده مطرح مي‌شد.

انتقاد از تلویزیون

عسکري در بخشي از برنامه «چارگوش» گفت: خيلي وقت است که دلم مي‌خواهد بگويم که تلويزيون صدای هر دلقکي را پخش مي‌کند!! این در حالی است که هنرمنداني که در عرصه موسيقي فعاليت مي‌کنند، با مشکلات زيادي روبرو هستند. دليل بزرگ اين ايراد هم، صدا و سيما است. در تلويزيون ايران از آلات و ابزار موسيقي و سازها نمي‌توانند استفاده کنند و آنها را در معرض تماشا بگذارند اما ادوات اعتياد را به خوبي نشان مي‌دهند.

وي در بخش ديگري از اين برنامه گفت: خيلي‌ها حرف‌هاي زيادي مي‌زنند. در مورد هنرمندان شايعات فراواني مي‌شنويم اما من معتقدم در مورد آدم‌هاي موفق هميشه حرف زياد است.

به رییس جمهور نامه نوشتم…

عسکري ادامه داد : به ياد دارم که نامه‌اي اعتراضي به رئيس جمهور محترم نوشتم اما به هر دليلي به اين نامه اهميت ندادند. گويا عمر ما هم ديگر کفاف نمي‌کند که روزي به اين نامه‌ها پاسخ داده شود. به همين دليل بايد با همين شرايط موسيقي بسازيم. اوضاع موسيقي واقعا خوب نيست و انگار به دنبال اين هستيم که جلوي چيزي را بگيريم.

اين خواننده در پايان گفت: من خواهش مي‌کنم ما را از شر اين پارازيت‌ها رها کنند. عامل خيلي از بيماري‌ها و بالا بودن ميزان سرطان در کشور، همين پارازيت‌ها است و اينکه وقتي هنرمندي مريض مي‌شود، همه مسئولان مي‌آيند ملاقات و مردم هم از خود ابراز محبت مي‌کنند، خواهش مي‌کنم از اين دورنگي‌ها و دورويي‌ها دست برداريم.

برنامه ای با بخشهای مختلف

گفتني است، اين برنامه شامل بخش‌هاي مختلفي از جمله اجراي زنده، گفتگو با مهمان و مسابقه استعداديابي است و هر هفته يکي از چهره‌هاي مطرح موسيقي ايران به برنامه دعوت شده و مجري برنامه راجع به آثار هنرمند و مسايل موسيقي ايران به گپ و گفت مي‌پردازد.

همچنين در اين برنامه يک يا چند گروه موسيقي به صورت زنده قطعه‌اي را در حضور مهمان برنامه اجرا خواهد کرد. از عوامل اين برنامه مي‌توان به سردبير: مهرداد شاملو، تهيه کننده: امين پرواس، نويسندگان: نيما نوربخش و صبا شادور و مجری: زهرا عاملی اشاره کرد.