1

خروجی نشست رییس هیأت مدیره خانه سینما⇐ بایکوت نشست توسط چهار عضو اصلی هیأت مدیره+یک اپسیلون شفاف سازی درباره فاصله بعید دریافتی مدیرعامل با متوسط دریافتی بدنه سینما+یک مجهول بزرگ درباره حق الجلسه مدیرعامل از مسئولیتهای متعددش

سینماروزان: نشست خبری همایون اسعدیان رییس هیأت مدیره خانه سینما در حالی برگزار شد که بایکوت نشست توسط چهار عضو اصلی هیأت مدیره و تنهایی بیش از حد اسعدیان و متکلم وحده شدن او در بخش عمده زمان نشست، بدجوری جلب توجه میکرد.

غیبت چهار عضو هیأت مدیره در این نشست چه معنایی دارد جز اختلاف با اسعدیان؟؟ نه ابراهیم حقیقی، نه علی قائم مقامی، نه کامران ملکی و نه روانبخش صادقی، هیچ کدام در نشست کنار اسعدیان حاضر نشدند تا مشخص شود اصرار بیهوده بر کارگری کردن صنوف تا چه حد میتواند ضربه زننده به اتحاد صنوف باشد.

در این نشست که حتی یک وعده امیدوارکننده درباره آینده منتج از کارگری شدن در آن وجود نداشت همایون اسعدیان ناخواسته(؟) یک اپسیلون شفاف سازی کرد و آن هم درباره دستمزد مدیرعامل خانه سینما.

اسعدیان در جایی از حرفهایش گفت: اکثریت سینماگران وضع خوبی ندارند و برخی ماهی یک میلیون و ششصد هزار تومان دستمزد می‌گیرند!

اسعدیان در جایی دیگر از سخنان خود گفت: حقوق مدیرعامل خانه سینما ماهی ۵ میلیون تومان است.

اینکه در شرایطی که طبق گفته اسعدیان برخی از سینماگران فقط ماهی 1.6 میلیون دستمزد دارند مدیرعامل خانه که باید همراه ازکارافتادگان باشد ماهی 5میلیون میگیرد به ایجاد فاصله میان بدنه صنف با مدیرعامل منجر نمیشود؟؟

جالب اینکه اسعدیان درباره دستمزد اعضای هیات مدیره هم چنین گفت: حق‌ الجلسه هیات مدیره برای هر فرد در هر جلسه ۱۶۰هزار تومان است و در ماه چهار جلسه برگزاری می‌شود یعنی هر عضو هیأت مدیره ماهی 800 هزار تومان دریافتی دارد!!

اسعدیان حق الجلسه خودش از حضور در هیأت مدیره خانه سینما را ماهی 800 هزار تومان دانست ولی نگفت مدیرعامل خانه سینما که همزمان در ده ها شورا و هیأت امنا عضو است بواسطه این عضویتهای متعدد به غیر از آن 5میلیون ماهانه چقدر حق الجلسه میگیرد؟؟؟