1

خروجی تازه‌ترین انتخابات هیات مدیره خانه سینما⇐رسوخ افراد آمفوتر و حرف گوش‌کن!!+حضور تنها منتقد سیاستهای غلط ابوالمشاغل/نماینده کارگردانان(؟) زیر دست دستیاران و انیماتورها قرار گرفت!/نماینده فیلمنامه‌نویسان از آخر، اول شد!!/رزاق‌کریمی از هیات مدیره، حذف شد+فهرست کامل هیات مدیره و تحلیل آرا

سینماروزان: بالاخره و با وجود همه حرف و حدیثها انتخابات هیات مدیره خانه سینما درحالی برگزار شد که نماینده فیلمنامه‌نویسان، شکست‌خورده اصلی انتخابات بود و به جز این مرتضی رزاق‌کریمی نایب‌رییس هیات مدیره قبلی هم حذف شد.

خسرو نقیبی که با نام علی حسینی نقیبی به‌عنوان نماینده فیلمنامه‌نویسان در انتخابات شرکت کرده بود فقط دو رای(!) آورد و به عبارتی از آخر، اول شد تا کانون فیلمنامه‌نویسان تجدیدنظری اساسی کند در ادامه فعالیتهای صنفی خود.

نماینده فیلمنامه‌نویسان در انتخابات حتی به اندازه نماینده بدلکاران هم رای نیاورده است تا مشخص گردد عدم حضور فیلمنامه‌نویسان برجسته در راس این صنف تا چقدر آسیب‌زا بوده است.

در صدر آرا علیرضا نجف‌زاده(نماینده دستیاران کارگردان) قرار گرفته و به‌دنبال وی روانبخش صادقی(نماینده انیمیشن سازان). به دنبال وی نیز پژمان مظاهری(نماینده مستندسازان) و محمدعلی نجفی(نماینده کارگردانان) قرار گرفته‌اند.

اینکه نماینده کارگردانان که همواره صنفی کلیدی در سینما بوده در رده چهارم آرا قرار می‌گیرد و زیر صنوف انیمیشن و دستیاران فقط و فقط حکایت دارد از حقانیت اعتراضات سه عضو مرکزی کانون که نجفی را نماینده واقعی بدنه کانون ندانستند.

علی قائم‌مقامی(مدیران تولید) از معدود منتقدان سیاست‌های غلط رییس هیات مدیره قبلی و مدیرعامل ابوالمشاغل خانه سینما، در کنار آتیلا پسیانی(بازیگران) و بهمن اردلان(صنف صدا) سه عضو دیگر هیات مدیره‌ جدید خانه سینما هستند.

ضمن اینکه کامران ملکی(منتقدان) از نیروهای محترم سالیان خانه نیز  با ۱۵ رای بازرس اصلی هیات مدیره شد.

علی نیک‌رفتار(عکاسان) و مرتضی شایسته(پخش‌کنندگان) اعضای علی‌البدل هیات مدیره‌اند و مسعود شرفی‌کیا(مدیران تدارکات) بازرس علی‌البدل است.

به گزارش سینماروزان اینکه چهره‌های نه چندان شناخته‌شده بالاترین آرای این انتخابات را کسب کردند خود نشان‌دهنده این است که هیات مدیره فعلی هم وزن چندانی نخواهد داشت تا بسان گذشته راحت بشود آنها را همان طور که لازم است، تحت تاثیر قرار داد!؟

⇓⇓⇓

نتیجه برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه به ترتیب زیر است:

–علیرضا نجف‌زاده(۱۴رای)

–روانبخش صادقی(۱۳رای)

–پژمان مظاهری(۱۲رای)

–محمدعلی نجفی(۱۲رای)

–علی قائم‌مقامی (۱۱رای)

–آتیلا پسیانی(۱۱رای)

–بهمن اردلان(۱۱ رای)

⇓⇓⇓

اعضای رزرو

–علی نیک‌رفتار (۱۰ رای) علی البدل اول

–مرتضی شایسته(۸رای) علی البدل دوم

⇓⇓⇓

نتیجه انتخابات بازرس خانه به شرح زیر است:

–کامران ملکی(۱۵رای)

–مسعود شرفی‌کیا(۵رای)

⇓⇓⇓
شکست‌خوردگان انتخابات هیات مدیره به این قرارند:

–مرتضی رزاق‌کریمی(۶ رای)

–محمدرضا نیلی(۴ رای)

–امیرشهاب رضویان(۳رای)

–علی(خسرو) حسینی نقیبی (۲رای)

 

نتیجه آرای انتخابات هیات مدیره خانه سینما
نتیجه آرای انتخابات هیات مدیره خانه سینما