1

ادعای عجیب گبرلو در نامه سرگشاده خداحافظی با “هفت”

سینماژورنال: محمود گبرلو مجري سري دوم برنامه تلويزيوني «هفت» که حدودا سه ما قبل و همزمان با ماه رمضان به صورت غیررسمی از تهیه برنامه کنار گذاشته شده بود، امروز 29 شهریور ماه نامه خداحافظی خود از این برنامه را منتشر کرد.

به گزارش سینماژورنال گبرلو البته که دلیل انتشار دیرهنگام نامه خداحافظی را انتظارش برای دعوت به جلسه مدیران برای تعیین استراتژی جدید برنامه ذکر کرده غافل از آن که در زمان طولانی انتظار، تیم جدید در حال ساماندهی طرحهای خود بوده اند.

نکته عجیب نامه گبرلو هم آنجاست که در خط اول ادعا کرده چهار سال مجری-کارشناس “هفت” بوده است.
این ادعا در شرایطی طرح شده که فریدون جیرانی مجری ابتدایی “هفت” در اردیبهشت 91 از کار برکنار شد و در تیر ماه 91 گبرلو روی آنتن رفت.
از تیرماه 91 تا تیر 94 هم نهایتا بیشتر از 3سال خورشیدی نمیشود!

سینماژورنال متن کامل یادداشت خداحافظی گبرلو را ارائه می دهد:

4 سال تهیه کننده و مجری و کارشناس بودم

بينندگان خوب برنامه هفت! سلام حدود ۴ سال «تهيه کننده و مجري کارشناس» برنامه سينمايي هفت بودم، در اين مدت بر اساس استراتژي تعيين شده و البته تاييد شده! تلاش کرديم در آرامش و صداقت مباحث سينماي ايران بطور عميق و منصفانه مطرح شود.

قرار بود دوم مرداد روی آنتن برویم
بعد از تعطيلي برنامه درماه مبارک رمضان بنا بر فرمايش مسئولان محترم شبکه سه قرار بود دوم مرداد به روي آنتن برويم اما ناگهان برنامه تعطيل شد و فرصت خداحافظي بدست نيامد.

عزیزی را برای برنامه انتخاب کردند

در اين مدت چون گفته بودند جلسه مي‌گذاريم تا استراتژي جديد تعيين شود ادب و رفتار حرفه اي حکم مي‌کرد منتظر بمانيم و مانديم اما اخيرا در رسانه ها خواندم عزيزي را براي برنامه انتخاب کردند.

نگاه مهربانتان را از سینمای ایران دریغ نفرمایید

لذا وظيفه دارم از شما که حدود ۴ سال بيننده مهربان هفت بوديد خداحافظي کنم. من و دوستانم را ببخشيد که تا پاسي از شب بيدارتان نگه ميداشتيم. نگاه مهربانتان را از سينماي ايران دريغ نفرماييد.