1

دبیر قبلی شورایعالی خبر سینماروزان را تأیید کرد⇐مدیرعامل ۱۱شغله خانه سینما به دبیری شورایعالی تهیه کنندگان رسید تا ۱۲شغله شود!

سینماروزان: تنها چند ساعت بعد از گمانه زنی سینماروزان درباره حضور منوچهر شاهسواری به عنوان دبیر شورایعالی تهیه کنندگان(اینجا را بخوانید) این خبر توسط دبیر قبلی تایید شد.

به گزارش سینماروزان مهرداد دبیر قبلی شورایعالی تهیه کنندگان که جای خود را به شاهسواری داده است با تایید خبر حضور شاهسواری در قامت دبیر شورا، این حضور را «موقتی» دانست!

مهرداد فرید با اعلام این خبر به «مهر» گفت: طبق آیین نامه مصوب، دبیری در شورایعالی تهیه کنندگان یک ساله و غیرقابل تمدید است. دلیل غیرقابل تمدید بودن هم این بوده که گردش افراد را در مسئولیت ها داشته باشیم. در حال حاضر و به طور موقت آقای شاهسواری این مسئولیت را برعهده دارند تا اینکه هیات رییسه فرد جدیدی را معرفی کند.

با حضور شاهسواری در قامت دبیری شورایعالی تهیه کنندگان او در کنار 11 مسئولیت قبلی یک مسئولیت تازه هم دارا شد تا 12 مسئولیت همزمان داشته باشد. بی شک این یک رکورد در تاریخ خانه سینماست که مدیرعاملش همزمان 12 مسئولیت را دارا باشد!