1

خبر خوش دبیر جشنواره فجر برای مخاطبان⇐قیمت بلیت جشنواره همان قیمت پارسال است یعنی ۱۲ هزار تومان+توضیحات دبیر درباره استقرار اهالی رسانه و هنرمندان در پردیسهای ملت و باغ کتاب

سینماروزان: بالا رفتن قیمت بلیت سینماها در سال 97 و رسیدن به سقف قیمت 15 هزار تومان این پیش بینی را ایجاد میکرد که قیمت بلیتهای جشنواره هم افزایش یابد.

به گزارش سینماروزان با این حال دبیر جشنواره فجر از عرضه بلیت امسال به همان قیمت پارسال یعنی (قیمت تک بلیت در سری 12 هزار تومان و خارج از سری 15 هزار تومان) خبر داد.

داروغه‌زاده در ارتباط با قیمت بلیط سینماهای اکران‌کننده فیلم‌های جشنواره امسال با توجه به اکران سراسری در استان‎ها به “دانشجو” گفت: برای رعایت حال مخاطبان، امسال تغییری در نرخ قیمت بلیط چه به صورت پیش‌فروش و چه فروش در گیشه، نخواهیم داشت و به همان قیمت سال گذشته عرضه خواهد شد.

داروغه‌زاده همچنین در ارتباط با محل برگزاری جشنواره فجر سی و هفتم اعلام کرد: به احتمال فراوان مثل روال سال قبل همچنان «سینما ملت» و «پردیس سینمایی باغ کتاب»، میزبان اهالی رسانه و هنرمندان جشنواره امسال است اما با این حال این انتخاب‌ها هنوز قطعی نیست.

او افزود: با وجود برخی انتقادها از سینما ملت، مثل کمیت پارکینگ آن ولی سال گذشته از این پردیس رضایت داشتیم، فعلا هم چند پردیس سینمایی درخواست میزبانی داشته‌اند ولی همچنان به نتیجه نهایی برای میزبانی نرسیده‌ایم.