1

خالق “فقط بخاطر تو” نمایشگاه نقاشی برپا می‌کند+عکس

سینماژورنال: مریم حیدرزاده ترانه سرایی که در دهه هفتاد و با سرودن ترانه “فقط بخاطر تو” به شدت در کانون توجه مخاطبان قرار گرفت قصد دارد یک نمایشگاه نقاشی برگزار کند.

به گزارش سینماژورنال حیدرزاده تعدادی از نقاشیهای آبرنگ و اکریلیک خود را که با مضمون طبیعت کشیده شده در این نمایشگاه ارائه خواهد کرد.

نمایشگاه نقاشیهای حیدرزاده در گالری شیرین برپا می شود و این ترانه سرا بیشتر از 20 تابلوی نقاشی با تکنیک اکریلیک و آبرنگ روی بوم و در سبک‌های ناتورالیسم و اکسپرسیونیسم را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

حیدرزاده در کودکی در اثر چند عمل جراحی چشم، بینایی خود را از دست داده ولی همچنان تصاویری ذهنی و خاطرات محوی از رنگ ها دارد.

او که متولد ۲۹ آبان ۱۳۵۶ است، در اثر آشنایی با یک استاد نقاش و مجسمه ساز موفق شده که آرزوی دیرینه خود، نقاشی کشیدن، را تحقق ببخشد.

مریم حیدرزاده مثل همه نقاشی می کشد با این تفاوت که کسی (معمولا یکی از خواهرانش) برایش رنگ ها را به ترتیب جلو دستش می چیند.

خانم حیدرزاده آموختن نقاشی را از تیر 1389  آغاز کرده و در سالهای بعد ادامه داده است.

نمایشگاه نقاشی‌های حیدرزاده از 26 شهریور تا اول مهرماه در گالری «شیرین» به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه  سیزدهم، شماره 5 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

یکی از نقاشیهای مریم حیدرزاده
یکی از نقاشیهای مریم حیدرزاده