1

خاطره‌نگاری خواننده “آهای خوشگل عاشق” از عشق‌های مکرر و نافرجامش و تهدید ابتلا به سرطان

سینماژورنال: فریدون آسرایی خواننده ای که بعد از مدتها اقامت در خارج از کشور و همکاری با چهره‌هایی نظیر رامین زمانی و کامران و هومن جعفری در گروه “پرواز”، به هنگام بازگشت به ایران با انتشار آلبوم “غریبه” و قطعه “گل هیاهو” با مطلع “آهای خوشگل عاشق” به یک باره در کانون توجه مخاطبان قرار گرفت با حضور در “خندوانه” به روایت عشقهای نافرجامش و البته تهدید ابتلا به سرطان پرداخت.

به گزارش سینماژورنال آسرایی با اشاره به کنسرتهای مکرر ماههای گذشته اش و با بیان اینکه پس از 30 اجرای پشت سر هم به حنجره اش فشار وارد شده، گفت: وقتی به دکتر مراجعه کردم به من گفته شد که با این اوضاع نزدیک به سرطان حنجره هستم، ولی بعد داروهایی را مصرف کردم و سه روز هم به دستور پزشک حرف نزدم که مشکل مرتفع شد.
مدام عاشق شدم و یک بار هم نامزد کردم
وی با اشاره به تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در فیلیپین و مهاجرت به کانادا اظهار داشت: وقتی که وارد کانادا شدم، آن جا در یک مکانیکی کار کردم و بعد مدتی به کار پیتزا رسانی مشغول بودم. بعد هم نامه رسانی کردم و کم‌کم تاکسی خریدم تا اینکه یک رستوران زدم.
خواننده آهنگ «گل ناز» ادامه داد: مابین این اتفاقات عاشق شدم و بعد ترک عشق کردم و از آن جا رفتم. پس از این‌ها یک بار در کانادا نامزد کردم که به هم خورد و به ایران برگشتم. در این جا بعد از مدتی عاشق شدم و آهنگ «خوشگل عاشق» را برای او خواندم، اما پس از مدتی وی به خارج رفت و اینجا بود که «خداحافظ» را خواندم و بعد «سلام» و والسلام.
آسرایی ادامه داد: از 50 سالگی به بعد دیگر عشق را ترک کردم ولی پدر و مادرم هستند و من واقعا عشق را از مادرم یاد گرفتم، چرا که به نظرم مادر تنها عاشق واقعی است که در هر شرایطی به علاقه اش پایبند است.