1

“كلاه قرمزي” هم از تلويزيون طلبكار شد!

سینماژورنال: در حالی که یکی از برنامه های پرمخاطب نوروزی سالهای اخیر تلویزیون “کلاه قرمزی” بوده است اما برای نوروز 95 خبری از این برنامه نیست.

به گزارش سینماژورنال چندی قبل حمید مدرسی تهیه کننده این مجموعه از تلاشهایش برای تولید یک نسخه سینمایی تازه از “کلاه قرمزی” خبر داد و حالا حمید جبلی هم در افتتاحیه جشنواره تئاتر فجر از این گفته که سال آینده منتظر نسخه تلویزیونی کلاه قرمزی نباشیم!

هنوز پول پارسال را نگرفته ایم

حمید جبلی در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر و در پاسخ به منصور ضابطیان که اجرای مراسم را برعهده داشت و از وی درباره ساخته شدن سریال “کلاه قرمزی” برای نوروز ۹۵ پرسید، اعلام کرد که خبری از این مجموعه پرطرفدار نیست.

وی با اشاره به عدم برآورده شدن تعهدات مالی عوامل “کلاه قرمزی” در سال 94 بیان داشت: برای نوروز ۹۵ سری جدید مجموعه  «کلاه قرمزی» را در تلویزیون نداریم زیرا هنوز پول پارسال را نگرفته ایم و علاقمند نیستیم در چنین شرایطی با تلویزیون کار کنیم.

حمید جبلی به همراه ایرج طهماسب هسته اصلی تولید “کلاه قرمزی” بوده اند و طبیعی است که واکنش جبلی مورد تأیید طهماسب هم باشد. حالا باید منتظر ماند و واکنش مدیران رسانه ملی را نسبت به این گلایه به نظاره نشست.