1

حمله مرجان گلچین به سریالی که روی آنتن دارد⇐چرا در تمام سی قسمت “پرگار”، مرا با یک پانچوی سیاه نشان داده‌اند؟/کاش می‌گفتند خودم چند دست لباس سرصحنه “پرگار” می‌بردم و آن وقت می‌نوشتند طراح لباس خود مرجانه گلچین!

سینماروزان: شبکه اول تلویزیون بعد از سه سریال طنز که از ابتدای سال روی آنتن فرستاده بود، در چندهفته اخیر سریال ملودرام “پرگار” را روی آنتن فرستاده که کارگردانیش را شهرام شاه‌حسینی سازنده فیلم ملتهب “خانه دختر” برعهده داشته است.

مرجان گلچین بازیگر تیپیکال طنزهای روتین سالهای اخیر در این سریال نقشی جدی ایفا کرده. گلچین با انتقاد از سریال اخیرش به ایسنا گفت: به سریال “پرگار” نقد وارد است؛ از طراحی صحنه گرفته تا آخر. در این مجموعه از اول تا ۳۰ قسمت سریال من را با یک پانچوی سیاه رنگ می‌بینید و نقشم خانمی است که از اروپا آمده است.

گلچین ادامه داد: جذابیت تصویری بخشی از زیبایی کار است. گریم خوب و متعادل‌سازی صورت مهم است. نمی‌گویم صرفا بر زیبا کردن بازیگر تاکید کنید، اما تو را به خدا این قدر بازیگران را زشت و تصنعی نکنید. ما را در خیابان می‌بینند می‌گویند شما که این شکلی نیستید چرا شما را در تصویر آنقدر بد ترکیب می‌کنند. در همه‌ جای دنیا تمام ترفندها را به کار می‌گیرند تا قهرمان داستان را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند اما اینجا برعکس عمل می‌شود.

این بازیگر افزود: من هنوز به این فکر می‌کنم که در سریال «پرگار» چطور می‌شود خانمی که از اروپا برگشته ۳۰ قسمت با یک لباس باشد؟؟ کاش می‌گفتند خودم چند دست لباس می‌بردم و آن وقت می‌نوشتند طراح لباس خود مرجانه گلچین!! اکثر فیلم‌هایی هم که می‌بینید خوش آب و رنگ است، بچه‌ها خودشان لباس می‌برند.

این هنرپیشه با اشاره به رنگ و لعاب سریال‌های ماهواره‌ای گفت: من سریال‌های ماهواره‌ای را هم می‌بینم اصلا خط قصه ندارند. ۳۰ قسمت می‌گذرد و هیچ اتفاقی نمی‌افتد و همچنان در مورد خیانت به یکدیگر حرف می‌زنند و هیچ جذابیت دراماتیکی اتفاق نمی‌افتد اما رنگ و لعاب و سکانس و صحنه و نورپردازی مخاطب را جذب می‌کند ولی اینجا داستان داریم و به رنگ بندی بی توجهیم.

مرجان گلچین+فریبا کوثری+سریال پرگار
مرجان گلچین+فریبا کوثری+سریال پرگار