1

حمایت تمام‌قد «کیهان» از «لاتاری»⇐این رسانه در چرایی علاقه وافر مربی به پسرک موقارچی و بی‌غیرت نشان دادن پدر ایرانی چیزی نگفته!

سینماروزان: نمایش «لاتاری» در جشنواره فجر هرچند مواجه شده با پرسشهای بسیاری در سیر علت-معلولی فیلم و همین طور ساختار لرزان آن اما روزنامه «کیهان» به حمایت از این فیلم پرداخته است.

«کیهان» با انتقاد از رسانه‌های سیاسی که این فیلم را نقد کرده اند آن را یک درام مهیج درباره غیرت دانسته است(!!!) بدون اینکه به پرسشهای کلیدی مخاطبان درباره چرایی علاقه وافر یک مربی به نام «موسی» به پسرکی موقارچی و دلیل بی‌غیرت نشان دادن پدر ایرانی و تزریق غیرت به دوست‌پسر مورنگ کرده پاسخ دهد.

متن «کیهان» را بخوانید:

نمایندگان برخی از رسانه‌های زنجیره‌ای فیلمی که درباره مجازات قاچاقچی‌های انسان در دوبی ساخته شده است را «تهدید امنیت ملی» می‌دانند!
فیلم «لاتاری» ساخته جدید محمدحسین مهدویان به خاطر نمایش یک درام مهیج درباره غیرت، با استقبال و تحسین بسیاری از تماشاگران در جشنواره فیلم فجر مواجه شده است. این فیلم، روایت تعقیب یک قاچاقچی انسان در دوبی و مجازات وی است. با این حال پرداختن به چنین موضوعی باعث دلواپسی رسانه‌های اصلاح‌طلب شده است!
در نشست پرسش و پاسخ فیلم «لاتاری» که یکشنبه شب در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، نمایندگان رسانه‌های به اصطلاح اصلاح‌طلب، حملات تندی را علیه این فیلم مطرح کردند. برخی از خبرنگاران رسانه‌های زنجیره‌ای این فیلم را به خاطر طرح جنایاتی که علیه زنان و دختران در «دوبی» صورت می‌گیرد، «تهدید امنیت ملی» دانستند! برخی از آنها نیز، مجازات این افراد فاسد در فیلم را توجیه افراطی‌گری و تروریسم در خارج از مرزها توصیف کردند!
به نظر می‌رسد که همان اتفاقی که برای فیلم سینمایی قبلی مهدویان یعنی «ماجرای نیمروز» افتاد و به خاطر نمایش جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین با تخطئه برخی جریان‌ها مواجه شد برای فیلم «لاتاری» نیز تکرار شود.