1

حمایت تلویحی علی مطهری از ادعای آقازاده عارف که خود را “ژن خوب” دانسته بود⇐به فرزندان مقامات ظلم میشود!!/اینکه روابط در تفویضها نقش دارد،  درست نیست!!/خیلی از آقازادگان شایستگیهایی دارند ولی بخاطر نامشان از حقوق اجتماعی خود محروم میشوند!!

سینماروزان: حمیدرضا عارف آقازاده محمدرضا عارف که سابقه حضور در سینما و موسیقی و حمایت از تولید فیلم شکست خورده “فصل نرگس” و آلبوم “امیر بی گزند” محسن چاووشی را دارد نزد ایرانیان نه بخاطر این سرمایه گذاریهای فرهنگی بلکه بخاطر ادعایش مبنی بر ژن خوب بودن(!) شناخته شد؛ ادعایی که سیل انتقادات را روانه وی ساخت.

به گزارش سینماروزان علی مطهری نماینده مجلس که خود آقازاده شهید مرتضی مطهری است به تازگی با اشاره به حرف های آقازاده عارف مبنی بر ژن خوب بودن به “همشهری جوان” بیان کرد: پسر یکی از مقامات جمله ای را گفت که البته درست هم نبود ولی رسانه ها خیلی بدان پرداختند.

مطهری ادامه داد: به مردم القا شده که تبعیضهای ناروایی وجود دارد و مناصب بر اساس رابطه ها تقسیم میشود که در واقع این طور نیست. رسانه ها این فضا را درست کردند ولی اصل قضیه و اینکه روابط در تفویضها نقش دارد،  درست نیست.

علی مطهری در مقایسه آقازادگی در ایران و دیگر کشورها گفت: از کشورهای خارجی آمار درستی در دست من نیست ولی فکر نمیکنم در کشور ما همیشه این طور باشد و به نظرم گاهی برعکس است و به فرزندان مقامات ظلم میشود!!!

مطهری که خود آقازاده شهیدمطهری است با حسی سمپاتیک به آقازادگان گفت: خیلی از آنها شایستگیهایی دارند ولی بخاطر نامشان از حقوق اجتماعی خود محروم میشوند!!