1

حمایت اصغر پورمحمدی از مدیر تازه شبکه ۳ که متصف شده به «ژن خوب»!!⇔پرسش: آیا این حمایت به حکم صادرشده برای داماد پورمحمدی ربط دارد؟

سینماروزان: حذف علی اصغر پورمحمدی از شبکه 3 و قرار دادن علی فروغی به عنوان مدیر این شبکه با واکنش برخی از رسانه‌ها درباره نسبت خانوادگی فروغی با غلامعلی حدادعادل و تأثیر «ژن خوب» در انتصاب وی همراه بوده است.

به گزارش سینماروزان علی فروغی پیشتر رییس مرکز بسیج صداوسیما بود و در همان زمان هم به خاطر فرزندی باجناق حدادعادل و به تعبیری پسرخاله بودن با فرید آقازاده حداد، به عنوان «ژن خوب» مطرح شد. حالا و با حضور وی به عنوان مدیر شبکه 3 این ماجرا پررنگتر شده است.

علی اصغر پورمحمدی در مراسم معارفه این مدیر، هجمه ها پیرامون «ژن خوب» بودن او را «جوسازی» خواند و گفت: بالاخره هر شخص افرادی را در اطراف خود دارد. فرزند کسی است، این که شایستگی افراد را بر این اساس ‌مورد تردید قرار دهیم جوانمردانه نیست.

حمایت پورمحمدی از مدیری که منتسب شده به «ژن خوب» عجیب است؟ او هموست که در زمان مدیریت بر شبکه سوم سیما از دامادش یوسف منصوری به عنوان هسته مرکزی تولید فصل سوم «هفت» با اجرای بهروز افخمی سود برد. اتفاقی که علیرغم حاشیه سازیهای فراوان با تأیید بعدی افخمی و اینکه در حال آموزش به آقای داماد است همراه گشت.

حالا هم پورمحمدی به دفاع از علی فروغی پرداخته که پیشتر رییس بسیج صداوسیما بوده و حین مدیریت در آن مجموعه از یوسف منصوری داماد پورمحمدی به عنوان مدیر برنامه های نمایشی مرکز بسیج سود برده است!!

آیا حمایت پورمحمدی از مدیر تازه شبکه 3 به حکم صادرشده برای دامادش مرتبط است؟