1

حمایت از فیلم کم‌فروش رییس شورای صنفی نمایش؟⇐امتداد اکران فیلمهای قعرنشین اکران نوروزی تا آستانه انتخابات!!!+اکران ۴ فیلم جدید از هفته آینده

سینماروزان: در حالی که انتظار می رفت از این هفته دیگر دو فیلم جدید به جای دو فیلم قعرنشین جدول فروش یعنی «یک روز بخصوص» ساخته همایون اسعدیان و «آباجان» ساخته هاتف علیمردانی که مخاطب چندانی هم ندارند، روی پرده برود اما شورای صنفی نمایش که ریاستش با کارگردان «یک روز بخصوص» است باز هم دستور به ادامه اکران آنها تا یک هفته دیگر داد!!!

به گزارش سینماروزان به این ترتیب اکران در سینماها باید تا 20 اردیبهشت ماه همچنان مسیر فعلی خود را برود و از 20 اردیبهشت ماه و درست یک هفته پیش از انتخابات است که 4 فیلم تازه روی پرده خواهند آمد!!!

در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مقرر شد از ۲۰ اردیبهشت ماه «آشوب» ساخته کاظم راست گفتار به جای «یک روز بخصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان در گروه آزادی به نمایش درآید و در گروه قدس نیز «نهنگ عنبر ۲» ساخته سامان مقدم به جای فیلم سینمایی «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی به نمایش دربیاید.

همچنین فیلم سینمایی «ویلایی ها» ساخته منیر قیدی در گروه استقلال به جای «گشت ۲» ساخته سعید سهیلی اکران می شود و «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری به جای «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان در گروه کورش روی پرده خواهد رفت.