1

حل مشکل #چپ_راست با چند اصلاحیه+توضیحات تهیه‌کننده درباره زمان اکران

سینماروزان/پرستو فرهادی: قرار شد با اعمال چند اصلاحیه دیگر مشکل فیلم چپ-راست برای نمایش حل شود و به این ترتیب با انجام این اصلاحات مجوز فیلم صادر می‌شود.

#منوچهر_محمدی تهیه‌کننده فیلم چپ-راست با بیان مطلب فوق به خبرگزاری ایسنا گفت: از نظر فنی حدود سه تا چهار هفته زمان نیاز داریم تا اقدامات لازم در استودیو انجام شود و بعد از آن «چپ راست» آماده نمایش خواهد بود، اما برای اکران باید به شرایط مطلوبی برسیم.

محمدی درباره این شرایطی که مدنظر دارد توضیح داد: شرایط مطلوب از نظر من نه تنها برای فیلم «چپ راست» بلکه برای تمام فیلم‌هاست که طبعا بخشی از آن به شرایط اجتماعی و حال و هوای عمومی جامعه بستگی دارد و اینکه اگر ما بخواهیم از مرحله به خوبی و با برنامه گذر کنیم حداقل باید سه فیلم قوی و پرمخاطب با هم اکران شوند تا مردم شاهد یک تغییر رویکرد جدی در نمایش باشند و همچنین انتخاب‌های متعدد بنا به سلایق و دیدگاه خود داشته باشند.

در فیلم کمدی «چپ راست» که نامش به دو جناح سیاسی چپ و راست اشاره دارد، رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی و سروش صحت که هر سه سابقه ساخت آثار کمدی دارند، بازی کرده‌اند و در کنارشان به بازیگران دیگری همچون ویشکا آسایش، سارا بهرامی، ستاره اسکندری، مونا فرجاد و تینو صالحی هم می‌توان اشاره کرد.

کمدی #چپ_راست بناست با پخش موسسه نمایش‌گستران روی پرده برود.

منوچهر محمدی از حل مشکل اکران کمدی چپ راست خبر داد
منوچهر محمدی از حل مشکل اکران کمدی چپ راست خبر داد