1

حقایق جدید درباره یک دستگیری سینمایی

سینماروزان: در حالی که هفته گذشته خبر بازداشت سیدمحمد امامی تهیه کننده سریال “شهرزاد” و سرمایه گذار آثاری سینمایی نظیر “ابد و یک روز”، “تابو”، “خوب بد جلف” و “کاناپه” به دلیل درگیری در ماجراهای مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان منتشر شده بود(اینجا را بخوانید) حالا یک نماینده مجلس حقایق تازه ای درباره فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرده است.

امیرخجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به “خانه ملت” گفت: با توجه به اینکه قریب به 8 هزار میلیارد تومان تخلف مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است، تحقیق و تفحص را با قاطعیت در مجلس پیگیری خواهیم کرد و به طور حتم باید متخلفان در صندوق ذخیره فرهنگیان مشخص شوند.

خجسته با بیان اینکه تعدادی از افراد دخیل در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی مراجع  قضایی دستگیر شدند، افزود: افراد دیگری هم به همین زودی دستگیر خواهند شد، البته که دستگاه‌های نظارتی در این خصوص ورود جدی داشته‌اند و باید از اقدامات دستگاه‌های نظارتی از جمله سیستم قضایی تشکر کرد.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس با تاکید بر تعیین تکلیف تخلفات صورت گرفته درصندوق ذخیره فرهنگیان، تصریح کرد:  چرا باید در خصوص قشر معلمان که به طور حتم در حق آنها کوتاهی هایی صورت گرفته است، چنین اتفاقاتی رخ داده و تخلفاتی صورت گیرد؟ البته مسائل، مشکلات و تخلفات موجود در برخی بانک‌ها هم به طور حتم پیگیری خواهد شد.

محمد امامی
سیدمحمد امامی(چپ) در کنار محمدهادی رضوی شریک سرمایه گذارش در “شهرزاد”