1

#حسن_توکل‌نیا تهیه‌کننده #چند_میگیری_گریه_کنی۲ مطرح کرد⇐نه تیزر تلویزیونی داریم و نه تبلیغات محیطی!/هزینه اجاره بیلبورد سر به آسمان گذاشته!!/ برای پخش یک تیزر ۱۵ ثانیه ای در تلويزيون باید حدود ۳۰۰میلیون هزینه کرد!/پول بادآورده نداریم که خرج تیزر و بیلبورد کنیم!/ در بخش خصوصی فیلم تولید کرده‌ایم و خوشحالیم که بدون بریز و بپاش، مخاطب از فیلم رضایت دارد!/قسمت سوم این کمدی تولید خواهد شد

سینماروزان: با اینکه قسمت اول #چند_میگیری_گریه_کنی بارها از تلویزیون پخش شده است ولی برای تبلیغات قسمت دوم اين کمدی، حتي یک تیزر تلویزیونی هم نداریم!

#حسن_توکل‌نیا تهیه‌کننده #چند_میگیری_گریه_کنی۲ با بیان مطلب فوق به #سینماروزان گفت: اکران فیلم با حدود صد سالن در سراسر ایران شروع شده و اقبال مخاطبان خوب بوده و قطعا در روزهای آینده، افزایش سالن خواهیم داشت ولي نه شهرداری تبلیغات محیطی تخصیص داده و نه صداوسیما، تبلیغات تلویزیونی!!

مدیر موسسه #یکتافیلم ادامه داد:  هزینه اجاره بیلبورد سر به آسمان گذاشته و تلویزیون، فیلم ما را در رده کالای تجاری قرار داده و فقط یک تیزر رایگان حول و حوش سریالی مثل #خوشنام برای ما درنظر گرفتند و برای مابقی تیزرها، باید هزینه هنگفت می‌دادیم و چون در بخش خصوصی هستیم و توان مالی برای این گونه هزینه‌ها را ندادیم از خیر پخش تیزر تلویزیونی گذشتیم…

توکل‌نیا تاکید کرد: ما سالهاست در سینما مشغول فعالیت هستیم و فیلم‌های امثال سیروس الوند، علیرضا داودنژاد و ناصر تقوایی را تولید کرده‌ایم و همواره گمان مان این بود که تلویزیون مکمل سینماست و می‌تواند به رونق سینما کمک کند‌. همین چند سال قبل برای کمدی #جابجا نزدیک به صد تیزر تلویزیونی رایگان به فیلم تعلق گرفت ولی حالا شرایط به شدت دشوار شده و بازرگانی تلویزیون حتی به فیلم‌های مستقل هم به چشم مسیری برای کسب درآمد می‌نگرد‌.

تهیه‌کننده #چند_می‌گیری_گریه_کنی درباره تعرفه‌های پخش تیزر تلویزیونی به سینماروزان گفت: برای پخش یک تیزر ۱۵ ثانیه ای باید حدود ۳۰۰ میلیون هزینه‌ کنیم! که معلوم است از پس پخش خصوصی برنمی‌‌آید و فقط آثار ارگانی و متصل به سرمایه‌های بادآورده، قادر به تامین آن هستند. پول بادآورده نداریم که خرج تیزر و بیلبورد کنیم؛ در بخش خصوصی فیلم تولید کرده‌ایم و خوشحالیم که بدون بریز و بپاش، مخاطب از فیلم رضایت دارد!

حسن توکل‌نیا درباره دورنمایش از اقبال مخاطبان به #چند_میگیری_گریه_کنی۲ گفت: در مرکزیت کار ابوالفضل پورعرب به عنوان هسته اصلی قسمت قبل حاضر است و کنارش هم چهره‌های جوانتر مثل حامد آهنگی، محیا دهقانی و اشپیتیم آرفی و… را داریم و فضای داستانی طوری است که می‌تواند طیف های مختلف سنی مخاطب را راضی کند.

توکل‌نیا درباره ادامه تولید این فیلم گفت: به دنبال تولید سریال #چند_میگیری_گریه_کنی نیستیم چون نمی‌خواهیم آب‌بندی کنیم و از کم‌فروشی خوشمان نمی‌آید ولی قسمت سوم این کمدی سینمایی را حتما می‌سازیم…

تعرفه ۳۰۰میلیونی تلویزیون برای تیزر ۱۵ ثانیه ای!
تعرفه ۳۰۰ میلیونی تلویزیون برای تیزر ۱۵ ثانیه‌ای!!