1

حسرتِ پنج ساله‌ی سعید آقاخانی چیست؟/به روایت بازیگر نقش کاووس در #نون‌خ

سینماروزان/روح‌الله نشیبا: در حالی که فصل چهارم سریال نون‌خ حسابی گل کرد و جور کم‌کاری بسیاری از برنامه‌سازان نوروزی را پر کرد،حرف زدن از تنها حسرت سعید آقاخانی شاید درسی باشد برای مدیران تلویزیون.

سیروس سپهری بازیگر نقش کاووس در نون‌خ درباره امکان تولید #نون‌خ۵ به خبرگزاری ایسنا گفت:  بستگی به شرایط دارد وگرنه اکیپ ما آماده، نویسنده دست به قلم و آقا سعید آقاخانی هم پا به رکاب هستند. بستگی به شرایط تلویزیون دارد که چه اتفاقاتی پیش بیاید.

سپهری ادامه داد: یک بار یادم هست مدیران تلویزیون سر صحنه «نون خ» حاضر شدند سعید آقاخانی در جمع مدیران از تنها حسرت خویش گفتند و آن هم اینکه دوست دارد یک بار هم که شده در فصل بهار کار کند تا زیبایی های طبیعت بهار نشان داده شود چون کار ما همیشه به پاییز و زمستان می‌افتد و به نظرم دلیلش هم این است که تصمیم گیری در مسوولان وجود ندارد. مسوولان تلویزیون می گویند «باشد» اما همان باشد را در دقیقه ۹۰ انجام می دهند!!

بازیگر «نون خ» در ادامه همین بحث یادآور می شود: به عنوان مثال در سریال های خارجی بازیگران می‌دانند که مثلاً تا ۱۱ سال نباید قول کار به جایی بدهند اما در کشور ما اینطور نیست.

وی افزود: حمیدرضا آذرنگ در فصل سوم «نون خ» حضور نداشت و دلیلش هم این بود که نمی‌دانست «نون خ» ادامه پیدا می کند، از طرفی هم کار خوب به ایشان پیشنهاد شده بود و نمی دانست آیا قبول کند یا خیر. به نظرم تامین آینده برای بازیگران، عوامل و حتی راننده سرویس خیلی مهم است که بداند در چه زمانی چه کاره است. اگر قرار است «نون خ» ادامه پیدا کند باید همین الان اعلام کنند که به عنوان مثال اردیبهشت ماه «نون خ» جدید را کلید بزنیم اما متاسفانه اینطور نیست…

حسرت پنج ساله سعید آقاخانی چیست؟ روایت سیروس سپهری بازیگر نقش کاووس
حسرت پنج ساله سعید آقاخانی چیست؟ روایت سیروس سپهری بازیگر نقش کاووس