1

حرف‌های مهدی صباغ‌زاده در انتقاد از بی‌توجهی به بدنه سینما ⇐سینما گرفتار بحران‌‌های زیادی است ولی برای هیچ کس وضعیت سینما، مهم نیست!!/چرا معاون رییس‌جمهور درباره بودجه تمام بخش‌های مملکت صحبت کرد اما درباره بودجه سینما صحبت نکرد!؟/انگار اصلا سينما و اهالی سینما هيچ گرفتاري و مشكلي ندارند!

سینماروزان: بی‌توجهی به معیشت اهالی سینما در دوران تعطیلی کرونایی سینماها همراه شده با اصرار مدیران دولتی برای برگزاری جشنواره‌های بی‌فایده و پرهزینه.

مهدی صباغ‌زاده كارگردان سينما با گلایه از این بی‌توجهی، به صحبت‌هاي اخير باقر نوبخت معاون رییس جمهور در تلويزيون اشاره مي‌كند كه او درباره بودجه تمام بخش‌هاي مملكت صحبت كرده اما درباره بودجه سينما هيچ صحبتي نكرده است!

صباغ‌زاده به اعتماد گفت: ايشان راجع به سينما هيچ حرفي نزدند گو اينكه انگار اصلا سينما و اهالی سینما هيچ گرفتاري و مشكلي ندارد و همه مشکلات را حل کرده‌اند!!

کارگردان آثاری ماندگار مثل “خانه خلوت” و “مارال” ادامه داد: درحالي كه سينما در سال 99 با بحران زيادي دست و پنجه نرم كرده و اين شرايط پيچيده تا آخر سال هم ادامه دارد ولی انگار برای هیچ کس وضعیت سینما، مهم نیست!!

صباغ‌زاده تاکید کرد: ميليون‌ها نفر كه از سينما ارتزاق مي‌كردند که تقریبا بخش عمده آنها همه بيكار و بی‌پول هستند. من تعجب مي‌كنم انگار سينما جزو بخش‌هاي كشور نيست و همگان در اشتراک‌نظری واحد به سینما بی‌توجهند!!