1

حرفهای تازه هادی حجازی‌فر که #پیتوک و #دوزیست را روی پرده دارد⇐در دوره‌ای وارد شرکت‌های هرمی شدم و خیلی خوب هم رشد کردم!!/ زمانی در شهرستان، جُنگ شادی کار می‌کردم!/هم تئاتر موزیکال کار کردم و هم مرگ یزدگرد!/پیشنهاد بازی در #خداحافظ_رفیق و #پابرهنه_در_بهشت را رد کردم!/وقتی برای خواندن فیلمنامه #شعله‌ور رفتم، محترمانه در رفتم!!/هنگامی که برای بازی در سریال شهید باکری دعوت شدم فهمیدم از پس کار برنمی‌آیند و من هم محترمانه گفتم نه!

سینماروزان: در دوره‌ای وارد شرکت‌های هرمی شدم و خیلی خوب هم رشد کردم اما تا رشد کردم گفتند فعالیت هرمی غیرقانونی است و همه را برگردانیم.

هادی حجازی‌فر  که دو فیلم پیتوک و دوزیست را روی پرده دارد با بیان مطلب فوق به روزنامه هفت صبح گفت: در همان دوره هرمی بود که محمد بحرانی سراغم آمد چون در تئاتر با هم کار کرده بودیم. بحرانی گفت می‌خواهد یک مجموعه نمایشی به اسم #کرکره بسازد.

این بازیگر ادامه داد: من اصرار داشتم کرکره کار متفاوتی باشد و شکلش فرق کند. کار متفاوتی بود ولی انگار خود تلویزیون هم خجالت می‌کشید آن را پخش کند و همزمان با #پایتخت آن را پخش کرد تا هیچ کس نبیند. حتی خودمان هم ترجیح دادیم پایتخت ببینیم.

این بازیگر بیان داشت: قبل از ایستاده در غبار پیشنهاد بازی در فیلم‌هایی مثل خداحافظ رفیق و پابرهنه در بهشت را رد کردم چون دلم میخواست جور دیگری وارد سینما شوم.  بعد از ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز فراوان پیشنهاد داشتم و ازجمله برای بازی در فیلم شعله‌ور حمید نعمت‌الله. وقتی برای خواندن فیلمنامه شعله‌ور رفتم نزدیک بود از خجالت آب شوم و در نهایت ترسیدم و گفتم می‌روم دفعه بعد می‌آیم فیلمنامه را می‌خوانم و محترمانه در رفتم!!

حجازی‌فر تاکید کرد: در آن دوره خیلی از کارها را به خاطر نداشتن اعتماد به نفس رد کردم چون با آدم‌های جدید و محیط جدید اذیت میشدم و تا مدتها وقتی میخواستم خانه یک دوست جدید بروم دچار حمله میشدم.

هادی حجازی فر درباره کارگردانی فیلم-سریال موقعیت مهدی بیان داشت: شهید مهدی باکری همواره از شخصیت‌های مورد علاقه من بوده و وقتی برای بازی در سریال باکری دعوت شدم فهمیدم از پس کار برنمی‌آیند و من هم محترمانه گفتم نه، چون می‌دانستم بناست چه بلایی سر کار بیاید و فقط برای رد پیشنهاد گفتم فقط در صورتی بازی می‌کنم که خودم بنویسم و بسازم و عجبا که دو ماه بعد گفتند بیا خودت بساز!!

حجازی‌فر درباره رخنه طنز در اغلب نقش‌هایی که بازی کرده گفت: زمانی در شهرستان تئاترهای در قالب جنگ شادی کار میکردم، از همین تئاترهای موزیکال موسوم به گلریز که در فضای نوکر و اربابی است و در کنارش کارهای جدی هم داشتم. یک شب تئاتر کمدی موزیکال اجرا میکردیم و فردایش میرفتیم سراغ مرگ یزدگرد بیضایی و اتفاقا هر دو نوع کار را لازم و مکمل می‌دانم.

روایت هادی حجازی فر از کار در شرکت‌های هرمی و...
روایت هادی حجازی فر از کار در شرکت‌های هرمی و…