1

حذف یکی از گزینه‌های جانشینی ایل‌بیگی⇐احسانی به شبکه «نسیم» می‌رود⇔اربابی به اداره نظارت می‌آید یا کرمی؟

سینماروزان: دو روز قبل درباره گمانه های مربوط به حذف حبیب ایل بیگی از اداره نظارت و حضور گزینه هایی مانند محمد احسانی و محمود اربابی به عنوان جانشین او را طرح کردیم و حالا در اقدامی که می تواند واکنشی باشد به آن گمانه زنی معاون سیما حکم احسانی را به عنوان مدیر شبکه نسیم زده است.

در حکم معاون سیما برای احسانی بر حفظ و ارتقاء ضریب نفوذ و ضریب تاثیر برنامه های پر بیننده شبکه، تلاش برای تأمین و تولید برنامه های جذاب و پرنشاط، پخش فیلم های سینمایی جذاب در کانال نمایش اشاره شده است. از دیگر تاکیدات دکتر میرباقری، تامین و پخش سریال های دیدنی در قالب HD در کانال تماشا، بر اساس موارد مندرج در حکم رییس سازمان و نیز اهداف و سیاست های سازمان و منطبق بر اصول دین، اخلاق، آگاهی و امید است.

حسین کرمی مدیر پیشین «نسیم» که از اعضای شورای پروانه نمایش ارشاد هم هست همزمان مدیریت بر شبکه نمایش و کانالهای تماشا و نسیم را برعهده داشت و همین تعدد مشاغل بود که انتقادات فراوانی را به وی موجب شد. حالا با واگذاری یکی از مسئولیتها سر ایشان اندکی خلوتتر شده است.

با حذف احسانی از گزینه های جانشینی ایل بیگی باید منتظر ماند و دید اربابی به جای ایل بیگی می نشیند یا شاید هم  حسین کرمی که سرش خلوتتر شده بناست جانشین ایل بیگی شود؟