1

حذف کامل سه دیالوگ از “استراحت مطلق”

سینماژورنال: در حالی که “استراحت مطلق” عبدالرضا کاهانی در نوبت اکران نوروز قرار گرفته همچنان حرف و حدیثهای فراوان پیرامون تعداد اصلاحیه های فیلم است که به گوش می رسد.

به گزارش سینماژورنال در اولین نوبت بازبینی فیلم “استراحت مطلق” توسط سازمان سینمایی ۱۶ مورد اصلاحیه به فیلم وارد شد اما بعد از مذاکرات کارگردان فیلم با اعضای شورای بازبینی از تعداد اصلاحیه‌ها کاسته شد.

حذف کامل سه دیالوگ

در نهایت شورای بازبینی با وارد دانستن اصلاحیه‌ حذف سه دیالوگ از فیلم و نیز اشاره‌ تیتراژ فیلم به زن وشوهر بودن رضا عطاران و فریده فرامرزی از حذف دیگر صحنه‌های فیلم خودداری کرده و آنها را قابل اغماض ارزیابی کرده است.

به گزارش سینماژورنال فیلم “استراحت مطلق” ساخته عبدالرضا کاهانی با حضور بازیگرانی همچون ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، رضا عطاران، مجید صالحی، امیرشهاب رضویان و فریده فرامرزی تولید شده و قرار است از 20 اسفند در سینماهای کشور اکران شود.

نمایش این فیلم در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر به دلیل اصلاحیه‌های پیشنهادی شورای نظارت انجام نشد به همین دلیل این فیلم برای اولین بار در اکران عمومی برای علاقمندان به سینما و منتقدان نمایش داده می‌شود. گروه سینمایی این فیلم در نوروز 94 گروه سینمایی قدس است.

در خلاص داستان فیلم استراحت مطلق آمده: “تهران مگر مال توئه؟”