1

حذف “پایتخت” از کنداکتور نوروز۹۵

سینماژورنال: در حالی که در روزهای اخیر شنیده هایی مبنی بر تولید فصل جدید “پایتخت” برای نوروز95 شنیده شده بود اما مدیر گروه فیلم و سریال شبکه اول این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش سینماژورنال رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به “تسنیم” گفت: ساخت سری جدید سریال «پایتخت» در نوروز انجام نمی‌شود و سریال نوروزی شبکه یک سیما نیست.

رحمان سیفی‌آزاد از عدم ساخت سریال «پایتخت 5» برای نوروز سال آینده خبر داد و گفت: «پایتخت» نوروزی نیست.

“پایتخت5” را می سازیم اما نه برای نوروز

وی افزود: تصمیم برای ساخت این سریال در شبکه یک سیما وجود دارد و سری جدید این سریال و «پایتخت 5» را به تولید می‌رسانیم اما برای عید نوروز آینده نخواهد بود.

سیفی‌آزاد اضافه کرد: ما تمایل داریم تا سری جدید «پایتخت» ساخته شود اما باید به یک سوژه و قصه مناسب برسیم. داستانی که برای هر دو یعنی شبکه و تیم تولید جذابیت داشته باشد و شیرینی قصه‌های قبل را نیز برای مخاطب خراب نکند.

ساخت “پایتخت5” برای رمضان 95؟؟

«پایتخت» به‌کارگردانی سیروس مقدم مجموعه سریالی است که از نوروز 1390 از شبکه 1 سیما پخش شد و در ایام نوروز 3 سال بعد نیز به تولید رسید و «پایتخت 4» هم در رمضان 1394 پخش شد.

به گزارش سینماژورنال با توجه به گفته های مدیر گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما درباره اینکه “پایتخت5” نوروزی نخواهد بود به احتمال زیاد فصل پنجم این سریال به مانند فصل چهارم برای پخش در رمضان سال آینده تولید خواهد شد.