1

حذف متصدی پرغلط!⇐مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی شد

سینماروزان: بالاخره بعد از مدتها انتقاداتی که به متصدی روابط عمومی سازمان سینمایی بابت گافهای املایی و انشایی در ارسال خبر و تصدیگری تولید بولتن جشنواره های مختلف همزمان با روابط عمومی گری میشد، محمدمهدی حیدریان مسعود نجفی را به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی منصوب کرد.

به گزارش سینماروزان مسعود نجفی از خبرنگاران قدیمی حوزه سینماست در دو سال اخیر مدیریت روابط عمومی جشنواره فیلم فجر را هم برعهده داشته و در آخرین دوره این جشنواره کوشید با تعامل دبیر، پردیس ملت را به عنوان پردیس متمرکز اهالی رسانه راه اندازی کند.

مشکل اصلی متصدی معزول روابط عمومی، حرکت بر مدار سیاستهای دو دهه قبل و دسته بندی رسانه ها به خودی و غیرخودی و پرهیز از پاسخگویی صریح به پرسشهای مستدل بود. اوج این مشکلات زمانی مشاهده شده که متصدی معزول در روز خبرنگار به جای خبرنگاران، گروهی خاص از دبیران رسانه های ارگانی را به سفر سیاحتی شیراز برد!!

اخیرا هم این متصدی همزمان با تصدیگری روابط عمومی به کنیا رفته و مشغول فیلمسازی ویدیویی شده بود! بی اینکه مشخص باشد او چگونه پروانه فیلمسازی گرفته و از آن مهمتر بودجه تولید فیلم ویدیویی اش در کنیا چگونه تأمین شده؟