1

حذف رادان از “خندوانه” شایعه است؟! پس چرا متن گفته‌های تهیه‌کننده “خندوانه” با تیتر آن تفاوت دارد؟

سینماژورنال: «خندوانه» هم وارد حاشیه شد. روی‌آنتن‌نرفتن دو قسمت از این برنامه که با حضور دو نفر از بازیگران سینما و تلویزیون ضبط شده بود، شایعاتی را مبنی‌بر ممنوع‌التصویری این بازیگران رقم زده است.

به گزارش سینماژورنال گفته می‌شود این برنامه که پیش‌تر با حضور بهرام رادان و قطب‌الدین صادقی ضبط شده بود، اجازه پخش پیدا نکرده است. (اینجا را بخوانید)

متن گفتگو در تناقض با تیتر گفتگو!

نخستین واکنش به این ماجرا  از سوی جواد فرحانی تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» بوده است.

او در گفتگویی با “شرق” که تیتر آن چنین است: “حذف رادان از خندوانه شایعه است” فقط از این گفته که مخالف شایعه سازی درباره این برنامه است اما به صراحت ماجرای ممنوعیت پخش برنامه هایی که با حضور رادان و صادقی ضبط شده بود را رد نکرده است!

فرحانی با اشاره به اینکه برخی باید بدانند که با گل‌آلودکردن آب، ماهی از آن نخواهند گرفت، گفت: چرا به‌هم احترام نمی‌گذاریم و مدام برای برنامه‌ای که تمام هدفش جلب نظر مخاطبانش است شایعه درست می‌کنیم؟

وی ادامه داد: حقیقتا غیر از عوامل یک برنامه چه کسی از ریزه‌کاری‌های آن باخبر است که با این صراحت خبر عدم‌پخش دو برنامه را رسانه‌ای کرده است؟ چرا به‌جای نقد سازنده که می‌تواند موجب عملکرد بهتر ما شود، به این حرف‌ها و شایعه‌ها روی می‌آوریم؟

این ماجرا شایعه نیست

 به گزارش سینماژورنال اینکه تیتر گفتگو به صراحت از شایعه بودن حذف رادان از “خندوانه” می گوید و در متن گفتگو این مساله به صراحت بیان نمی شود یا ریشه در مشکل ویرایشی مطلب دارد و یا اینکه ماجرا فقط یک شایعه نیست.