1

حجت‌ا.. ایوبی: اینجانب و وزیر ارشاد طبق قانون از اکران فیلمهای مجوزدار دفاع خواهیم کرد

سینماژورنال: اتفاقاتی که در آستانه اکران “خانه دختر” رخ داد و سبب ساز کنار گذاشتن این فیلم از چرخه اکران شد همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماژورنال هرچند رسانه های افراطی از قطعیت توقیف این فیلمها سخن گفته اند و حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد هم بر این امر صحه گذاشته اند اما مقامات سینمایی در حال تلاش برای حل اکران این فیلمند.

هر فیلمی که پروانه نمایش آن صادر شده، قابلیت اکران عمومی دارد

در تازه ترین واکنش حجت ا.. ایوبی رییس سازمان سینمایی درباره وضعیت اکران این فیلم به “شرق” می گوید: مقام وزارت ارشاد، جناب آقای جنتی و اینجانب همچنان معتقدیم هر فیلمی که مجوز ساخت آن را صادر کرده‌ایم و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه نمایش آن صادر و نظرات شورای پروانه نمایش را جلب کرده است، قابلیت اکران عمومی دارد.

وی ادامه می دهد: ما هم طبق قانون از این تصمیم دفاع خواهیم کرد.

فیلمسازان مسائل را پیچیده نکنند

به گزارش سینماژورنال وی در ادامه ضمن تأکید بر این نکته که تنها مرجع قانونی بررسی و صدور پروانه نمایش فیلم‌ها، شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی است، افزود: به‌همین دلیل از هنرمندان و فیلم‌سازان محترم تقاضا دارم مسائل را پیچیده نکنند و با شورای پروانه نمایش در تعامل باشند.

ایوبی خاطرنشان می سازد: اگر طبق نظرات شورا موارد اصلاحی در فیلم‌ها وجود دارد، آن را اعمال کنند تا ان‌شاءالله فیلم‌ها بتوانند به اکران عمومی دربیایند.