1

حبیب اسماعیلی خبر داد:”۳۶۰ درجه” بعد از “قندون جهیزیه” در گروه زندگی اکران می‌شود

سینماژورنال: نخستین ساخته سینمایی سام قریبیان با عنوان “360 درجه” بعد از “قندون جهیزیه” در گروه سینمایی پردیس زندگی اکران خواهد شد.

به گزارش سینماژورنال حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش مولودرسانه با اعلام این خبر از رایرنیها برای فراهم آوردن اکرانی منطقی و متناسب برای “360 درجه” گفت.

اسماعیلی در گفتگو با سینماژورنال با اشاره به ظرفیتهای “360 درجه” که یک نوآر ایرانی است بیان داشت: فرامرز قریبیان تهیه کننده اثر از جمله سینماگران فهیم ایرانی است که همواره سعی در ارتقای ژانرهای مهجوری چون جنایی و اکشن در سینمای ایران داشته است.

فیلمی برای مخاطبانی که سالهاست از تک ژانری شدن سینمای ایران گلایه دارند

وی ادامه داد: فیلم تازه ای که ایشان تهیه کرده یعنی “360 درجه” هم یک درام ماجرایی با مایه های ژانر نوآر  است که می تواند مورد توجه مخاطبانی قرار گیرد که سالهاست از تک ژانری شدن سینمای ایران می نالند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در تلاش است تا اوایل مهر “360 درجه” را روی پرده بفرستد خاطرنشان ساخت: در برنامه مان است که انشاا.. بعد از “قندون جهیزیه” این فیلم را در گروه زندگی اکران کنیم و البته سعی می کنیم بهترین امکانات تبلیغی را برای فیلم فراهم کنیم.

هم سوژه تازه است و هم جذابیت بصری کافی وجود دارد

اسماعیلی درباره اینکه آیا اکران همزمان این فیلم با فیلم تازه مجیدی شرایط رقابت را سخت نمی کند بیان داشت: سوژه و درونمایه فیلم آن قدر تازه هست و جذابیت بصری کافی در فیلم وجود دارد که قطعا به رونق اکران منجر خواهد شد.

به گزارش سینماژورنال “360 درجه” که از حضور بازیگرانی چون میلاد کیمرام، میترا حجار، بهاره رهنما، امیر آقایی، مسعود فروتن، بابک کریمی، پریناز ایزدیار و رضا رویگری سود می برد داستان جوانی را روایت می کند که با شکل گیری یک توطئه به قاچاق مواد مخدر، متهم شده و به زندان می افتد. در بازگشت از زندان است که او در جستجوهای خود برای یافتن فرزندش اتفاقات عجیبی را از سر می گذراند