1

حامد بهداد: مدیون عزیزی ام که همیشه دست به دامن‌اش هستم

سینماروزان: حامد بهداد شمایل یک بازیگر عاصی در سینمای ایران است؛ بازیگری که در ماجرای برخورد با پزشک خاطی عباس کیارستمی آن قدر پیش رفت که انتقادبرانگیز شد.

به گزارش سینماروزان این بازیگر که به تازگی عاشقانه “نیمه شب اتفاق افتاد” با بازی وی روی پرده رفته است در تازه ترین گفتگویش که با “باشگاه خبرنگاران” به گلایه از جشنواره فجر پرداخته که همواره با وی نامهربان بوده است.

بهداد گفت: جشنواره همیشه با من نامهربان بوده است. منظورم افراد خاصی نیستند. علت این نامهربانی را نمیدانم، شاید از فکر خودم نشأت می‌گیرد، ولی به هر دلیلی، هم خانه سینما و هم فجر با من نامهربان بودند.

این بازیگر ادامه داد:  حتی زمانی که برای نقشم در «جرم» سیمرغ می‌گیرم، آن را هم نامهربانی می دانم؛ یعنی فیلم‌های بهتری بودند که فکر می کنم خیلی زودتر و بهتر باید برایشان سیمرغ می گرفتم و خیلی بهتر و زودتر بازیشان کرده بودم. برای مثال «روز سوم» یا «سعادت آباد» و یا خیلی فیلم‌های دیگر.

بهداد درباره دلخوشی اش در زندگی علیرغم این کم توجهی ها بیان داشت: به هر حال ابتدای فصل جوانی رفت و زمانی که دلم می‌خواست توجه لازم را بگیرم، نگرفتم. اما به هر حال چیزی که مانده خودم هستم و این را مدیون عزیزی هستم که همیشه در زندگی‌ام دست به دامنش هستم. اگر او نبود من نمی‌دانستم که چطور می‌توانم گاهی اوقات به یک چیز کاذبی مثل خودم دل خوش کنم.