1

حامد بهداد با علی بی‌غم همبازی شد!+عکس

سینماژورنال: حامد بهداد بازیگر جوان سینمای ایران بعد از پشت سر گذاشتن همکاری با داوود میرباقری در مینی سریال “دندون طلا”(اینجا را بخوانید) این روزها مشغول بازی در درام عاشقانه “نیمه شب اتفاق افتاد” تینا پاکروان است.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال به جز این بهداد بناست در یک نمایش به صورت تصویری حضور داشته باشد. نمایشی به نام “در انتهای کوچه تاریک” که توسط ناصح کامکاری کارگردانی میشود.

نکته جالب این نمایش که از 12 مردادماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود آن است که بازیگری به نام علی بی غم هم در آن حضور دارد.

علی بی غم از جمله بازیگران قدیمی تئاتر است که از اواخر دهه 50 در حیطه نمایش حضور داشته و سابقه همکاری با کارگردانانی چون منیژه محامدی، هرمز هدایت، هادی مرزبان، شکرخدا گودرزی و حمید مظفری را در کارنامه داشته است.

بی غم یک تجربه بازیگری سینمایی هم داشته است در فیلمی به نام “پرستار شب” محصول دهه شصت سینمای ایران به کارگردانی محمدعلی نجفی.

توماج دانش بهزادی، ریحانه سلامت، مینووش رحیمیان، هدی والی و سوسن مقصودلو دیگر بازیگران نمایش هستند. به جز بهداد،  گوهر خیراندیش نیز در این نمایش بصورت تصویری و با پخش فیلم حضور خواهد داشت. اینکه پخش تصویر در تئاتر چه معنایی دارد و آیا تناقضی ندارد با روح اصلی حاکم بر تئاتر که اجرای زنده است بعد از دیدن نمایش است که مشخص خواهد شد.
داستان نمایش در مورد یک جوان خواننده و ترانه‌سرای موسیقی راک است که دچار بیماری سختی می‌شود. توماج دانش بهزادی در نقش جوان خواننده و گوهر خیراندیش در نقش مادر این خواننده، ایفای نقش می کنند.
علی بی غم
علی بی غم