1

حال اساسی به محصول سرمایه‌گذار فیلم میرکریمی در اختتامیه جشنواره‌ای به دبیری میرکریمی!؟

سینماروزان: اختتامیه بین‌الملل فجر که برای پنجمین سال پیاپی بصورت مجزا از جشنواره اصلی فجر و با صرف هزینه‌ای هنگفت برگزار گردید با حال اساسی به محصول سرمایه‌گذاری نورس در سینما پایان یافت.

به گزارش سینماروزان از همان زمان اعلام اسامی فیلمهای بخشهای مختلف این بخش که با پسوند جهانی برگزاری میشود عناوین محصولات یک سرمایه گذار نورس به نام سجاد علیجانی در کانون توجه قرار گرفت.

سجاد علیجانی که درباره بیزنس‌اش حرف و حدیث فراوان است با فیلم پرهزینه «ما همه با هم هستیم» به تهیه کنندگی رضا میرکریمی دبیر جشنواره با پسوند جهانی به سینما وارد شد!

در زمان معرفی فیلمهای بخشهای مختلف جشنواره میرکریمی نه فقط نام «ما همه با هم هستیم» به عنوان یکی از فیلمهای بخش بازار به چشم میخورد بلکه دو فیلم «روزهای نارنجی» به تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان(مدیر پیشین موزه سینما که به دلیل بازنشستگی از کار برکنار شد) و «جهان با من برقص» به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان از شرکای موسسه پخش متنفذ فیلمیران هم به عنوان فیلمهای جشنواره معرفی شدند.

در این بین «جهان با من برقص» به بخش رقابتی جشنواره هم راه یافته و در اختتامیه سیمرغ بهترین کارگردانی و  دیپلم افتخار بهترین بازیگری مرد را برای سروش صحت و علی مصفا از آن خود کرد!!

اینکه در جشنواره ای که دبیرش رضا میرکریمی است دو جایزه مهم از آن فیلمی میشود که سرمایه گذارش، در تولید فیلم «ما همه با هم هستیم»میرکریمی هم به عنوان سرمایه گذار حضور داشته به شدت سوال برانگیز است!!؟؟