1

جواد عزتی و امیر جعفری به گرگان می‌روند+عکس

سینماژورنال: در روزگاری که بخش عمده فیلمهای سینمایی در تهران و حوالی آن ضبط می شوند و آن هم نه در لوکیشنهای بیرونی که اغلب در لوکیشنهای داخلی اینکه کارگردانی پیدا شود که فیلمش را خارج از تهران و در فضای سرسبز استان گلستان بسازد جای تحسین دارد.

به گزارش سینماژورنال برزو نیک نژاد کارگردان جوانی که بیش از هر چیز او را بخاطر ساخت دو فصل از “دردسرهای عظیم” می شناسیم تازه ترین فیلمش با عنوان “زاپاس” را در شهر رامیان از توابع گرگان در استان گلستان کلید می‌زند.

تمام لوکیشنهای “زاپاس” در شمال هستند

“زاپاس” امرز دوشنبه نهم آذر ماه در شمال کشور و در شهری سرسبز و زیبا کلید خورد.  این فیلم به نویسندگی و کارگردانی برزو نیک نژاد در شهر رامیان در استان گلستان مقابل دوربین می‌رود.

تمام لوکیشن های این فیلم در شمال کشور خواهد بود. این فیلم یک درام اجتماعی است که با روایتی شیرین به نمایش درمی‌آید.

امیر جعفری و جواد عزتی و ماهان نصیری

امیر جعفری و جواد عزتی و هنرمند خردسال ماهان نصیری سه بازیگری هستند که در روزهای نخست جلوی دوربین خواهند رفت و بزودی بازیگران چهره دیگری نیز به این گروه خواهد پیوست.
قرار است این فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال آماده شود و تهیه کنندگی آن را سیدامیر پروین حسینی بر عهده دارد. برزو نیک‌نژاد برای فیلم «ناخواسته» که در نوبت نمایش قرار دارد، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از جشنواره سی و دوم فیلم فجر بود.

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از:

مدیر تولید: وحید مرادی، طراح صحنه:مهدی دیلمی، مدیر فیلمبرداری:مسعود سلامی، طراح لباس: مجید لیلاجی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح گریم:ایمان امیدواری، دستیار یک کارگردان: حامد مختاری، برنامه ریز: احسان سجادی حسینی، دستیار دو کارگردان: سعید آهنج، دستیار برنامه ریز:هانیه بساتینی، منشی صحنه:محمد حسین گل فشان، مدیر تدارکات: سعید عطایی، عکاس:ناصر سجادی حسینی، دستیاران صحنه: سعید وثاق همدانی،بهنام مصطفایی، دستیار لباس:آزیتا دباغی، دستیاران صدا: پرویز جلیلی، امیدقربانی شام اسبی، گروه فیلمبرداری:حجت رخ افروز پورک،کیوان عین الهی ارجمند،پرنسس بت بجان،آرمین عجزی،علیرضا ایزدی،حامد شادمانی،جواد حاج شریفی، دستیاران گریم:سیامک احمدی،احمد مصطفایی،سایه غلامی، دستیاران تدارکات:صالح آشتیانی،سیاوش محبی،محمدرسول ابراهیم زاده،سیاوش محبی،حمید شیخ ویسی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

امیر جعفری
امیر جعفری
جواد عزتی
جواد عزتی
ماهان نصیری
ماهان نصیری