1

جواد رضویان؛ پزشکِ بساز-بفروش “اتاق عمل”؟!

سینماژورنال: در حالی که گروه تولید سریال “اتاق عمل” این روزها به صورت فشرده مشغول به کارند تا قسمتهای ابتدایی سریال را به پخش نوروزی برسانند به تازگی فاش شده که جواد رضویان هم در این سریال به عنوان پزشک ظاهر خواهد شد.

در حالی که چندی قبل از مهران مدیری، سیامک انصاری و مهران غفوریان به عنوان پزشکان بیمارستان محل وقوع حوادث یاد شده و حواد رضویان مالک بیمارستان معرفی شده بود حالا “صبا” خبر داده که رضویان هم یکی از پرشکان بیمارستان خواهد بود.

به گزارش سینماژورنال اولین نکته ای که با شنیدن این خبر به ذهن می رسد آن است که جواد رضویان در این سریال در دو نقش بازی خواهد کرد؛ یکی نقش مالک بیمارستان و دیگری هم نقش پزشک.

بسازبفروشی که پزشک هم هست؟!

با این حال برخی شنیده ها هم حکایت از آن دارند که رضویان ایفاگر پزشکی است که سرمایه اش را در کار بساز-بفروشی انداخته و برای همین توانسته مالک بیمارستانی شود که در آن به طبابت میپردازد.

اگر این فرض درست باشد رضویان دقیقا همان کاراکتری را ایفا خواهد کرد که در “مرد هزارچهره” پرویز فلاحی پور ایفاگر نقش آن بود؛ همان صاحب بیمارستانی که “مسعود شصت چی” به اشتباه وارد آن شده و خود را به عنوان یک پزشک متخصص جامیزند.

بقیه یا بیمارند و یا پرستار

به گزارش سینماژورنال بیشتر از نیمی از فیلمبرداری “اتاق عمل” در سوله ای حوالی بلوار ارتش انجام میشود و بازیگرانی چون سپند امیرسلیمانی، فلامک جنیدی، الهه حصاری، عارف لرستانی، پروین قائم مقامی و نیما فلاح ایفاگر پرستاران و بیماران حاضر در بیمارستان مرکزی سریال هستند.