1

جنایت پل مدیریت زنده مى‌شود…

سینماژورنال: بعد از گذشت چهار سال از جنایتی که به جنایت پل مدیریت مشهور شد، امشب شنبه 30 آبان ماه در همین مکان قرار است این اتفاق در مقابل دوربین فیلم “آخرین بار کی سحر را دیدی؟” بازسازی و فیلمبرداری شود.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “سینما” روشنک گرامی بازیگر “قاعده تصادف” در نقش مقتول و مجتبی سلمانی در نقش قاتل در این سکانس ایفای نقش می کنند.

به جز این 23  آبان آخرین روز کار عرب نیا در فیلم “آخرین بار کی سحر را دیدی؟” بود. کار عرب نیا در این فيلم در حالی به پایان رسید که یک سکانس او حذف شد و یک سکانس مهم دیگرش باقی ماند.

ماجرا از این قرار است که مشکلاتی باعث چند توقف و طولانی شدن زمان فیلمبرداری فیلم فرزاد موتمن شد. در حالی که حدود ٦٠ روز از شروع فیلمبرداری این فیلم گذشته چندین بار کار متوقف شد. در صحبت های اولیه سرمایه گذار با عرب نیا قرار بود با ٤٥ جلسه فیلمبرداری کار عرب نیا تا ١٠ آبان به پایان برسد و عرب نیا برنامه سفرش به آمریکا را بر همین اساس تنظیم کرده بود.

عرب نیا خواستار تمدید قرارداد شد و وقتی با این درخواست موافقت نشد به آمریکا رفت

با توقف و تعویق های پیاپی عرب نیا بعد از توافق مالی با سرمایه گذار چند بار برنامه سفرش را عقب انداخت اما ٢٣ آبان  در حالی که دو سکانس با بازی او فیلمبرداری نشده بود خواستار تمدید قراردادش برای ادامه کار شد اما سازندگان فیلم با درخواست او موافقت نکردند و عرب نیا به حضورش در این پروژه پایان داد.

دو سکانسی که از عرب نیا فیلمبرداری نشده، یکی شب گردی در خیابان های تجریش است که از فیلمنامه حذف شد و دیگری حضور او در صحنه جنایت در پل مدیریت است. سکانس مهمی که فیلمبرداری نشده باقی مانده و مشخص نیست چه تصمیمی برای آن گرفته می شود.

سازندگان “آخرین بار کی سحر را دیدی؟” در تلاشند این فیلم را برای نمایش در جشنواره  فیلم فجر آماده کنند.

فریبرز عرب نیا، آتیلا پسیانی، ژاله صامتی، سیامک صفری، محمدرضا غفاری، بهاران بنی احمدی، آناهیتا درگاهی،  امیر حسین فتحی، روشنک گرامی، شیرین اسماعیلی، سحر عبدالهی بازيگران فيلم هستند.