1

جمال شورجه: سریال “موسی(ع)” را به گونه ای میسازیم که حتی برای یهودیان هم دیدنی باشد!!

سینماروزان: جمال شورجه از جمله کارگردانان خوشنام طیف ارزشی بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از سکته مغزی، عزم خود را جزم کرده برای به نتیجه رساندن سریال “موسی(ع)”.

جمال شورجه با اعلام اینکه اگر حمایتهای لازم صورت گیرد سریال “موسی(ع)” را نیمه دوم سال کلید خواهد زد به “جام جم”  گفت: سریال حضرت موسی پیامبر(ع) جهان‌‌شمول و فرامرزی است و برای اتحاد پیروان همه ادیان چه مسلمان، چه مسیحی و چه کلیمی تولید میشود. حتی این سریال برای جامعه یهود هم دیدنی است.

شورجه ادامه داد: حضرت موسی(ع) پیامبر بزرگوار این دین الهی از پیامبران معصوم ما هستند و برای ساخت سریال طبق آیات و روایات قرآن عمل می‌کنیم. چنانچه به حول و قوه الهی موفق به تولید اثری ارزشمند و درخور ارزش‌های قرآن و این پیامبر باشیم قطعا در بازارهای بین‌المللی نیز این مجموعه با موفقیت روبه‌رو خواهد بود.

شورجه افزود: همان‌طور که مردم کلیمی ‌در کشورهای مختلف سریال‌هایی مثل “یوسف پیامبر(ع)”، “مریم مقدس”، “اصحاب کهف” و… را دوست داشتند و از تماشای آن لذت بردند، مطمئن باشید به سریال حضرت موسی(ع) هم اقبال نشان خواهند داد. نگاه قرآن جهان‌شمول است و ما سعی کردیم این وجه دیدگاهی قرآن را در فیلمنامه کارمان رعایت کنیم.