1

جعفری جوزانی در شاهرود به دنبال لوکیشن برای “کوروش کبیر”

سینماژورنال: در حالی که تازه ترین فیلم مسعود جعفری جوزانی با نام “ایران برگر” روی پرده است این کارگردان در سفر اخیر خود به شاهرود تعدادی از لوکیشنهای پیشنهادی برای پروژه “کوروش کبیر” را بازبینی کرد.

 به گزارش سینماژورنال جعفری جوزانی که چند سالی میشود به همراه علی معلم تهیه کننده “کوروش کبیر” به دنبال فراهم نمودن زمینه های مالی تولید این کار پرهزینه است برای افتتاح سینمای هلال احمر شاهرود به این شهر سفر کرده بود.

 جالب اینجاست که با فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی سینمای هلال احمر شاهرود که بعد از انقلاب فعال نبود، دوباره آغاز به کار کرد.

افتتاح با حضور عوامل فیلم

فیلم سینمایی «ایران برگر» با حضور این کارگردان، محمدهادی کریمی نویسنده فیلمنامه، سحر جعفری جوزانی بازیگر و همچنین با حضور مهندس محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود، رمضانعلی باقری رئیس شورای شهر، محسن امیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیگر مسئولان این شهر، هنرمندان سینما و تئاتر و همچنین مردم فرهنگ دوست شاهرود، ساعت 7 شنبه شب 23 اسفندماه در سالن آمفی تئاتر هلال احمر شهر شاهرود روی پرده رفت و مورد استقبال سینمادوستان شاهرودی قرار گرفت.

مسعود جعفری جوزانی
تقدیر از مسعود جعفری جوزانی در شاهرود

 شهرستان شاهرود بین مردم منطقه به «قاره کوچک» مشهور است؛ سینمای هلال احمر آن بعد از انقلاب فعال نبود و با اکران فیلم سینمایی «ایران برگر» دوباره آغاز به کار کرد و سینمادوستان شاهرودی از این به بعد در این سینما آثار سینماگران ایران را مشاهده خواهند کرد.

مدیون عرفای شاهرودی هستیم

در ابتدای این مراسم، از عوامل فیلم تقدیر به‌عمل آمد.

مسعود جعفری جوزانی
سحر جعفری جوزانی در کنار مسعود جعفری جوزانی و محمدهادی کریمی در مراسم تقدیر

مسعود جعفری جوزانی کارگردان «ایران برگر» قبل از نمایش این فیلم گفت: به نظرم افتخار بزرگی است در سرزمینی باشی که عرفایی از آن بلند شده‌اند که همه ما مدیون آنها هستیم و خوشحالم که در بین شما هستم.

 بازدید لوکیشن برای “کوروش کبیر”

مسعود جعفری جوزانی در مدت اقامت خود در شاهرود، از چندین لوکیشن برای ساختن فیلم سینمایی «کوروش کبیر» جدیدترین اثر خود بازدید کرد. و در این بازدیدها یکی دو لوکیشن مطلوب هم موردنظر قرار گرفت.