1

جزییات ملبّس شدن علی انصاریان به پوشش روحانیت+عکس

سینماروزان: علی انصاریان که بعد از حضور چند ساله اش به عنوان سرمایه گذار و بازیگر در یک سری آثار ویدیویی اخیرا در نقش شهید رضایی مجد در مستند-داستانی «یک پنج هفت» ایفای نقش کرده بود(اینجا را بخوانید) با کاراکتری متفاوت به سینماها می‌آید.

به گزارش سینماروزان علی انصاریان در کمدی «تنها صداست که می ماند» سعید چاری در نقش یک روحانی ایفای نقش کرده است!!!

«تنها صداست که می ماند» که زمینه ای انتقادی دارد و با محوریت پشت پرده اتفاقات استودیوهای زیرزمینی دوبله و موسیقی، داستان پردازی می‌کند با ترکیبی از فیلمبرداری رئال و انیمیشن ساخته شده است و در بخش انیمیشن کار بازساری برخی کاراکترهای کارتونی محبوب دهه 60 مانند شیپورچی، دارکوب زبله، پینوکیو و روباه مکار و جیمبو ارائه شده است.

اما درباره کاراکتر علی انصاریان؛ علی انصاریان که یکی از عموهایش شیخ حسین انصاریان است از منبری‌های بنام است و عموی دیگرش رضا انصاریان تهیه کننده سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» و ناظر کیفی «کیمیا» و عموی سومش ابراهیم انصاریان داماد آیت الله مهدوی کنی و از مدیران سالیان دانشگاه امام صادق(ع)، در «تنها صداست که می‌ماند» نقش یکی از مدیران دفتر موسیقی ارشاد را ایفا می‌کند و در برخورد میان خوانندگان مختلف با وی است که ماجراهای متفاوتی روی می‌دهد.

رضا رویگری، میرطاهر مظلومی، تورج نصر، ثناصادقی، امیرزریوند، سیاوش قاسمی، مختار سائقی، مجید شهریاری، فریده دریامج، علی شجاعی و آرمین اقبالی دیگر بازیگران این فیلم هستند ضمن اینکه مرتضی احمدی نیز آخرین بازیش را در این فیلم انجام داده است.

مرتضی احمدی علاوه بر بازی و دوبله صدای «روباه مکار» برای فیلم یک قطعه ضربی ریتمیک هم اجرا کرده است.

«تنها صداست که می ماند» با پخش شکوفافیلم بناست از میانه های بهار امسال روی پرده برود.

عوامل تولید «تنها صداست که می‌ماند» به شرح زیرند:

کارگردان و تدوین: سعید چاری، تهیه کننده: هادی مشکات، مجری طرح : محمد آزادی مهربانی، فیلمنامه: سعید چاری-ثنا صادقی، طراح گریم: جنان صدفی، مدیر تولید : مجتبی عربی، صدابردار: احمد کلانتری، مدیر فیلمبرداری: امید رخ‌افروز

علی انصاریان در نقش یکی از مدیران دفتر موسیقی ارشاد
علی انصاریان در نمایی از «تنها صداست که میماند» در نقش یکی از مدیران دفتر موسیقی ارشاد