1

جریمه عبدالله روا به‌واسطه سردار آزمون!؟؟

سینماروزان/مهدی موسوی‌تبار: شاکی قانونی و پیغامی زیاد داریم و یکی از آدرس‌هایی که من در برنامه تاکسی اینترنتی‌ام ستاره‌دار کرده‌ام آدرس دادسرای رسانه است و البته یک بار هم در موضوع شوخی با سردار آزمون جریمه نقدی شدیم!!

عبدالله روا مجری برنامه تلویزیونی ویدیوچک با بیان مطلب فوق به روزنامه فرهیختگان گفت: من رشته دانشگاهی‌ام حقوق بوده است پس خیلی دقت می‌کنم که چیزی نگویم که بار حقوقی داشته باشد. ما کاری نداریم که کسی خوشش بیاید یا نه. ما اگر کاری را درست بدانیم انجام می‌دهیم و کاری را که فکر کنیم اشتباه است، سراغش نمی‌رویم.

این مجری ادامه داد: ما زمانی که مشکل حقوقی پیدا می‌کنیم واحد حقوقی سازمان به درخواست شبکه درکنار ما حاضر می‌شود و به ما کمک می‌کند. در یک سیستم اگر مدیر، افراد و پروژه‌ها را برای خود ببیند رفتار دوستانه‌تری خواهد داشت و این موضوع بر خروجی تاثیر مثبت می‌گذارد.

عبدالله روا درباره حجم آیتم‌های حذفی برنامه‌اش گفت:  دیگر دست‌مان آمده که چه چیزهایی بگوییم که حذف نشود و این طی تجربه به وجود آمده است و آدم متوجه خط‌قرمزها می‌شود اما این موضوع یک آفتی هم دارد و آن این است که آدم ترسوتر از آنکه باید می‌شود، ما سعی کردیم با همکاری و مقداری شجاعت و درک متقابل از قواعد پخش روی لبه تیغ حرکت کنیم و نکته‌ای را بگوییم.

وی ادامه داد: ما حتی با ریاست‌جمهوری هم در دوره‌های مختلف شوخی کرده‌ایم و همین هفته با آقای رئیسی شوخی کردیم که دیگران تعجب می‌کنند ما چطور این کار را انجام می‌دهیم اما می‌دانیم تا کجا باید پیش برویم.

عبدالله روا پیرامون حضور حداقلی در فضای مجازی گفت: من کلا آدم پرجنب وجوشی نیستم و حتی در صفحه مجازی‌ام هم کمتر فعالیت می‌کنم و گهگاه در آن چیزی قرار می‌دهم و به‌طور کلی مسائل زندگی‌ام را دوست ندارم علنی کنم. حالا شاید یک‌سری افراد این موضوع را دوست داشته باشند اما من نه بلدم و نه دوست دارم این اتفاق بیفتد.از دورانی که ماسک می‌زنیم احساس راحتی بیشتری دارم البته به این معنا نیست که توجه افراد را دوست ندارم بلکه نمی‌خواهم حضورم برای دیگران ایجاد مزاحمت کند. به‌طور کلی تربیت خودم هم آرام بوده و فقط در برنامه گاهی شلوغ می‌کنم.

این مجری گفت: تا وقتی مردم به برنامه ویدئوچک علاقه نشان بدهند حال ما هم خوب است و در نتیجه تا توان و امکان باشد ادامه می‌دهیم و موضوع برنامه هم طوری نیست که تمام شود و ما همواره در ورزش با حاشیه روبه‌رو هستیم، خاصه در کشور ما. هدف اصلی‌ام این است که مادرم از من راضی باشد و درکل زندگی آرامی داشته باشم و هر روز احساس کنم روز خوبی را سپری کرده‌ام و شب خوبی دارم و با آرامش سرم را بر بالش بگذارم. خدا همواره چیزهای بزرگ و خوبی را برایم مقدر کرده است و البته بعید هم نمی‌دانم که چالش‌های بزرگی سرراهم باشد ولی به‌عنوان چیزی که دائما بخواهم به آن فکر کنم و زندگی‌ام را مختل کنم به آن نگاه نمی‌کنم. بزرگ اوست که بر خاک همچو سایه ابر چنان رود که دل مور را نیازارد.